Neighbor

En mystisk ny kvinna flyttar in i en förort. Grannarna börjar ana oroa när inbrotten ökar drastiskt och alla former av trakasserier likaså ökar lavinartat.

Originaltitel Neighbor
Alternativ titel Robert Angelo Masciantonio's Neighbor, Neighbour
Regissör Robert A Masciantonio
Manus Robert A Masciantonio
Genre 2000-tal, Skräck, Thriller
Skådespelare America Olivo, Christian Campbell, Mink Stole, Joe Aniska, Lauren Rooney, Pete Postiglione, Sarah McCarron, Amy Rutledge, Robert A Masciantonio, Giovanna Galdi

TheHorrorfan
2015-08-17
1. Bruden är verkligen INTE snygg. 2. Hon är den skådespelaren som gör filmen riktigt b. 3. Det som räddar filmen från bottenbetyget är goreeffekterna.
JimCarrey
2013-03-14
yaxez
2012-08-10
Känns som en sjuk fantasi som filmskaparen ville ha ut på video, handlingen existerar knappt. 2/5 för välgjord gore och snygg tjej.
Raxit
2011-10-14
Följande är absoluta sanningar... 1. Bruden som spelar huvudrollen är skitsnygg, har god karisma och är det enda skälet filmen inte får en etta. 2. Det här är så dåligt att det knappt kan räknas som en film. 3. "Regisören" borde gå om alla år på filmskolan, med detta menar jag att ALLT är helt defekt. 4. Alla andra så kallade skådespelare saknar allt av värde, de kan ej spela, kan ej väcka intresse och gör mig i största allmänhet deprimerad.
amam
2010-07-25
Satte mig ner och försökte titta på den här men hon som spelar psykotjejen var ju en så dålig skådis att det snabbt blev olidligt och jag orkade inte sitta igenom skiten, så den blir väl obetygsatt då.
Klausmann
2010-07-21
Filmen kändes lite omotiverat blodig och rå. Det fanns några sköna stunder som förvirrade på rätt sätt, men de var inte nog för att bära upp resten.