1.6

3 Ninjas på krigsstigen

De tre ninjorna ska ut på en skön semester med sin morfar. Men när de träffar en indianstam vars land håller på att förorenas av en elak borgmästare måste de återigen ta fram sina bästa ninjaförmågor.

Originaltitel 3 Ninjas Knuckle Up
Regissör Shin Sang-ok
Manus Alex S Kim
Genre 90-tal, Komedi, Action, Familjefilm
Skådespelare Victor Wong, Charles Napier, Michael Treanor, Max Elliott Slade, Chad Power, Crystle Lightning, Vincent Schiavelli, Don Stark, Sheldon Peters Wolfchild, Donald L Shanks, Patrick Kilpatrick, Donal Logue

Djason
2014-12-08
Jag ger den 2 svaga Ah-yaah i betyg, för unga kanske denna är sevärd men för äldre blir den väldigt tjatig.
FelixLindgren
2013-09-24
tre barn som skriker "Ah-yaah". 40 000 000 000 000 gånger, porriga anspelningar med barn, roliga indianer, dansscen och "ont i pungen"-ljudeffekter. Jag kommer att spendera resten av mitt liv att torka mig i ögonen.
Fantastroid
2012-12-19
Kan någon snälla räkna hur många gånger de skriker "Ah-yah" och återkomma till mig med ett svar.
Blink182
2009-08-28
boring
rewlig
2007-07-29
Hela 3 ninjas serien förkroppsligar dom absoluta bottenskrapen till "familjefilmer" som skapades för barnen i slutet av 80-talet, början av 90-talet.
Stiggy
2007-07-17
Super bra uppföljare
Stan
2006-07-23
Oförarglig film..
Bomkia
2005-06-09
Bara den idiotiska ninja-dansen gör filmen till en etta.