1.6

30 Days of Night: Dark Days

Efter händelserna i 30 Days of Night, där småstaden Barrow i Alaska råkade hyfsat illa ut, så ger sig Stella ut för att söka hämnd. Hon hamnar i Los Angeles där hon medvetet försöker dra till sig vampyrernas uppmärksamhet.

Originaltitel 30 Days of Night: Dark Days
Alternativ titel 30 Days of Night 2
Regissör Ben Ketai
Manus Steve Niles, Ben Ketai
Genre 2010-tal, Skräck, Thriller
Skådespelare Kiele Sanchez, Diora Baird, Mia Kirshner, Harold Perrineau, Rhys Coiro, Ben Cotton, Troy Ruptash, Katie Keating, James Pizzinato, Stacey Roy, Katharine Isabelle, Stephen Huszar

dudson
2019-07-18
Läckra miljöer i ett slitet amerika, fina köttiga gore scener varvat med erotiska blodiga episoder . Inget man ser om dock då dom sega partierna tar uppför för mycket tid tyvär. 1+
Halofreak92swe
2013-07-22
Nja, duger väl att titta på en gång men inget jag kommer se igen.
WillyV
2013-03-23
Klart godkänt, mycket blod, gore, snyggt foto och helt okej sexscen. Tvåan är således solklar.
Berniey
2013-01-07
Gillar denna film främst för den kusliga stämningen o miljön! Spännande!
ToddDowney
2012-06-19
Onödig uppföljare.
Taandborste
2012-03-12
Råkade av misstag hyra denna när det var den första jag ville se... Hoppas verkligen att den är bättre än det här sega spektaklet.
Virrpanna
2011-12-27
Visst, inte lika bra som 1an, men kan ändå tycka att den går att se på.
blackcurrant
2011-11-30
Besvikelse.
kepsa
2011-11-26
smarta zombies går icke ihop..
jerker_dahlman
2011-10-14
jag är lite nöjd med mig själv att jag efter att ha sett ettan, och hatat den, ser tvåan. Den är precis så fruktansvärt värdelös som man kan tänka sig, ett litet plus dock är att billy walsh från entourage är med.