2.6

3000 Miles to Graceland

En samling gamla förbrytare beslutar sig för att göra den definitiva kuppen. De planerar att råna ett av det glittriga Las Vegas otaliga casinon mitt under det årliga och spektakulära Elvis Convention Week.

Originaltitel 3000 Miles to Graceland
Regissör Demian Lichtenstein
Manus Richard Recco, Demian Lichtenstein
Genre Action, Thriller, Komedi, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Kurt Russell, Kevin Costner, Courteney Cox, Christian Slater, Kevin Pollak, David Arquette, Jon Lovitz, Howie Long, Thomas Haden Church, Bokeem Woodbine, Ice-T, David Kaye, Louis Lombardi, Shawn Michael Howard, Michael Kopsa, Daisy McCrackin

2018-03-08
Tillhör en av de sämsta filmerna jag känner till!
2017-10-21
ganska bra
2017-08-02
Som Elvis-fan har jag lite svårt för den här filmen. Annars har den ett bra upplägg och den är faktiskt ganska underhållande.
AjaxSwan
2016-09-18
Helt ok faktiskt. Hyfsat okonventionell för att vara en standard-action. Stora plot-holes och en del överspel, men allt som allt en hygglig upplevelse

2015-06-13
Inte sett den här på nästan 10 år och längtar inte till att göra om det direkt.
RobinsTaste
2015-02-24
Början är ganska okej, men sen blir det en utspårande action-film. Trist att slösa så många a-skådisar på denna filmen.
2014-10-25
Detta fungerade inte alls för mig. Skådespelare som man tyckt mycket om under tidigare årtionden gör mig bara besviken här. 1+
menschenfeind
2014-09-30
Har nog aldrig förr sett en film som förhärligar polisdödande till den här graden.
Ima_Tree
2014-07-24
Uj sa tuffa dom är! Wow, vilka solglasögon! Oj vad dom röker! Tufft.
Berniey
2014-06-16
Inledningsvis så känns det lovande och lite annorlunda med något glimt i ögat, men efterhand urartar filmen till en brutal action och då tappar den allt.