2.2

Fem personer kidnappas några dagar innan Halloween och hålls som gisslan på en plats som kallas Murder World. Där tvingas de spela ett våldsamt spel som heter 31 där uppdraget är att överleva 12 timmar mot ett gäng onda clowner.

Originaltitel 31
Regissör Rob Zombie
Manus Rob Zombie
Genre Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Sheri Moon Zombie, Jeff Daniel Phillips, Lawrence Hilton-Jacobs, Meg Foster, Kevin Jackson, Malcolm McDowell, Jane Carr, Judy Geeson, Richard Brake, Pancho Moler, David Ury, Lew Temple, Torsten Voges, Elizabeth Daily, Tracey Walter, Ginger Lynn Allen
Filmnummer 119876

Dutch
2016-10-09
Småtrevlig.
schramm
2016-10-02
Robban fortsätter att göra varannan bra/varannan dålig. Efter knark-kalaset Lords of Salem går han här tillbaka till att göra äckelfilm, helt utan handling och hjärna. Bra soundtrack räddar filmen från bottenbetyg. Men va fasen, vill jag ha soundtracks köper jag det. På vinyl, givetvis.
Ondskapt
2016-10-02
Känns som att Zombie går på myten om sig själv några steg för långt. Borta är den experimentlusta som präglade Lords of Salem och kvar är en rätt själlös, om än bitvis underhållande, rulle i mängden.
PeterTheW
2016-09-29
Ja, den är rätt brutal och rätt snyggt gjord. Richard Brake är riktigt riktigt härlig i sin roll. Utöver det är det dock ganska menlöst. Ingen spänning, ingen skräck, man bryr sig liksom inte direkt vad som händer, för det går inte direkt att påstå att man bryr sig om någon av huvudkaraktärerna.
TheHorrorfan
2016-09-24
Rätt så bra film, men slutet gillade jag inte. Tyckte att det var orättvist. 3,5.
triakel
2016-09-22
Suck. Kan karln nånsin komma med nåt nytt? En kaxig Sheri Moon i en minimal utstyrsel, rednecks, en dialog som i princip enbart består av svordomar, clowner och snabba klipp. Devil's Rejects ligger mig varmt om hjärtat, men det här var så... jävla... tröttsamt.
Amx
2016-09-21
Något av det sämsta jag någonsin har sett. Helt otroligt dåligt foto, närbilder och skakig kamera konstant i 103 minuter. Helt ologisk och poänglös. Den tror att den chockar publiken med att innehålla en naziprydd dvärg men det blir bara så jävla crinchy. Undvik!
ekneB
2016-09-18
inget revolutionerande direkt men nog var den så brutal som Zombie lovat! Doom-head är utan tvekan stjärnan i filmen! Stabil trea!
amam
2016-09-17
Trist och poänglöst tyckte jag. Richard Brake var bra som skurk men det är väl typ det enda positiva med filmen. Den försökte verkligen vara något mer än den är men misslyckas totalt.
JimiHendrix
2016-09-17
grymt bra skådisar. perfekt stämning. lika bra som the devils rejects