1.5

365 Days

En livfull chef som är fast i ett trist förhållande faller offer för en dominant maffiaboss som håller henne fången. Nu har hon ett år på sig att bli kär i honom.

Originaltitel 365 dni
Regissör Barbara Bialowas, Tomasz Mandes
Manus Barbara Bialowas, Tomasz Mandes, Blanka Lipinska
Genre Drama, Romantik, 2020-talet
Skådespelare Michele Morrone, Anna Maria Sieklucka, Bronislaw Wroclawski, Otar Saralidze, Magdalena Lamparska, Natasza Urbanska, Grazyna Szapolowska, Tomasz Stockinger, Gianni Parisi, Mateusz Lasowski, Agnieszka Warchulska, Przemyslaw Sadowski, Michal Mikolajczak, Andrea Batti, Mateusz Grydlik, Natalia Janoszek, Lukasz Choron

xpndr
2020-12-19
Trodde inte de kunde bli sämre än Fifty Shades of Grey.
Maduson
2020-12-12
Bland det absolut sämsta jag har sett i år. 100% smörja och borde aldrig ha fått den enorma uppmärksamhet som den dessvärre fick.
Tobbiee
2020-08-08
Har bara en sak å säga. Se den inte.
Abigor
2020-08-06
Oförtjänt mycket utrymme i media och därmed marknadsföring. Så dåligt utfört att ingen borde kunna bli stött. Obegripligt vilken målgruppen är. Fruktansvärt och malplacerat soundtrack dessutom.
HencePence
2020-07-07
Var ska man börja. Vilken sexistisk usel smörja.
Starlette
2020-06-14
Helt okej, även om den känns lite B då och då. Sexscenerna är väldigt realistiska. Tycker mannen gör en bra rollprestation. Ogillade slutet.