2.1

388 Arletta Avenue

Ett ungt par blir plötsligt indragna i en skrämmande situation med en mystisk förföljare.

Originaltitel 388 Arletta Avenue
Regissör Randall Cole
Manus Randall Cole
Genre Thriller, 2010-tal
Skådespelare Nick Stahl, Mia Kirshner, Devon Sawa, Aaron Abrams, Charlotte Sullivan, Krista Bridges, Graham Abbey

2019-03-30
Jag gillar verkligen idén och jag gillar upplägget. Dessvärre står det mest still och stampar. Ett fåtal gånger bränner det till lite grand, men på det stora hela blir det rätt så gäspigt. (6/15)
Hanness
2019-03-24
Kass!
picklessmulan
2019-01-22
Håller med. Började lovande för att rätt snabbt tappa intresset totalt trots att filmen bara är 83 min
TheHorrorfan
2015-08-05
Började intressant tyckte jag, men efter ett tag så kändes det som att handlingen bara står och trampar vatten. Det leder ingenstans.
Engravadlax
2014-08-27
'Found footage voyeurism'? Funkar ändå trots att det är från förövarens perspektiv, i och med att man för det ändå inte alltid vet vad som kommer. Hade annars inte sett vitsen med konceptet.
2013-09-07
Väl avvägd blandning av Found Footage och Home Invasion. Spännande och rätt otrevligt samt en story som inte är helt och hållet överdriven.