1.7

6 Ways to Die

Sonny "Sundown" Garcia är en av nordamerikas största narkotikadistributörer för de colombianska kartellerna. John Doe är en mystisk man vars identitet och historia är okänd. Allt som är känt är att han vill ha Sundown död och begravd. Men innan dess vill han att Sundown ska känna allt han känt, lida på alla sätt han lidit, och förlora allt som han har förlorat. För att göra verklighet av sin plan anlitar John Doe sex personer från den undre världen och ger dem i uppdrag att ta sex saker från Sundown: hans frihet, hans kärlek, hans rykte, hans mest värdefulla tillgång, hans pengar och till sist hans liv.

Originaltitel 6 Ways to Sundown
Regissör Nadeem Soumah
Manus Nadeem Soumah
Genre 2010-tal, Action, Kriminalare, Thriller
Skådespelare Vinnie Jones, Vivica A Fox, Dominique Swain, Bai Ling, Michael Rene Walton, Tom Sizemore, Luis Fernandez-Gil, Chris Jai Alex, Jose Rosete, Melissa Mars, Jeff Galfer, Marco Silvestri, Vinny Silva, Sandra Valladares, Kinga Philipps, Peter Dobson

Robkiller
2017-06-20
Seriemördare i farten... kass regi, usel handling och överlag helt meningslös
bryngel
2015-12-05
Så korkat att klockorna stnnar.
jonbo
2015-09-11
Lite rörigt och skitnödigt. Regissören tror ju såklart som så många andra att han är ascool när han berättar sin historia på annorlunda sätt. Det hjälper inte.