2.4

68 Kill

Chip dras in i en dödlig härva när han går med på att hjälpa sin flickvän att stjäla 68.000 dollar.

Originaltitel 68 Kill
Regissör Trent Haaga
Manus Trent Haaga
Genre 2010-tal, Komedi, Kriminalare, Romantik, Thriller
Skådespelare Matthew Gray Gubler, AnnaLynne McCord, Alisha Boe, Sheila Vand, Sam Eidson, Eric Podnar, Lucy Faust, Hallie Grace Bradley, James Moses Black, Ajay Mehta, David Maldonado, Michael Beasley, Kelly Connolly, Peter Jaymes Jr

Robkiller
2018-02-28
Stendum men aldrig särskilt rolig. Rätt våldsam dock och inte helt ointressant.
StureStenhög
2017-08-31
En underhållande åktur där man får både en kreativ story och färgstarka karaktärer. Att regissören har Troma-kopplingar känns inte helt ologiskt. Jag kan ju dock inte låta bli att fundera på vad en Tarantino eller en Rodriguez hade kunnat göra med det här. För nog saknas det lite finess i regin, och det tippar över gränsen till det löjliga ibland. Men det är nog ändå att gapa efter mycket, det är trots allt bra härligt att det dyker upp sådana här rullar lite då och då. Ju längre filmen gick, desto mer vann den mig också över. Jag kan inte riktigt värja mig mot sådant här, och jag har inget som helst intresse av att göra det heller
Psuchopompos
2017-08-06