Flight 7500

Passagerare ombord på ett plan över Stilla havet stöter på en övernaturlig kraft.

Originaltitel Flight 7500
Alternativ titel 7500: Destination Hell
Regissör Takashi Shimizu
Manus Craig Rosenberg
Genre Thriller, Skräck, Science Fiction, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Ryan Kwanten, Amy Smart, Leslie Bibb, Jamie Chung, Scout Taylor-Compton, Nicky Whelan, Jerry Ferrara, Christian Serratos, Alex Frost, Rick Kelly, Johnathon Schaech, Ben Sharples, Aja Evans, Leni Ito, Allison McCurdy, Rootie Boyd, David Banner

2018-03-07
Nja, fattade inte filmen riktigt!
amam
2015-03-06
Halvvägs genom filmen så var det uppenbart hur det skulle sluta, det känns som jag har sett minst ett halvdussin skräckisar som har haft samma upplägg. Kul att se så många bekanta men inte berömda ansikten i flera roller.
Lenkan
2015-02-28
Oförtjänt dåligt betyg tycker jag nog! Jag gillade hela grejen och blev överraskad i slutet!
Robkiller
2015-02-14
Övernaturliga händelser på ett flygplan... rätt så lågbudget och blir väl aldrig direkt spännande eller skrämmande... men den rullar på och håller intresset uppe, mest för att man inte vet vad som kommer att hända.... får duga...
Halofreak92swe
2015-01-16
Nej det här var inget vidare:P
Johan685
2015-01-10
Den hade 1:a i betyg, men sen kom twisten. Den såg jag inte komma. Annars var det ju ingen höjdarfilm, händer inte så värst mycket.
Djason
2015-01-05
Tar ett tag innan något händer men sen blir det ganska obehagligt. Slutet är bra får jag säga som inte jag såg komma. Visst är detta lågbudget men ändå över förväntan.
grillchips
2014-10-17
Kul twist, det var väl ända behållningen.
Gyllenbock
2014-10-17
Vilken kraschlandning till film. Otroligt att det finns folk som är villiga att finansiera filmer som denna och lika otroligt är det att man gång efter gång går på det och tittar på dravlet.
Paramis
2014-10-10
Tar trekvart innan något än händer. Jag blev otroligt besviken till sist !