2.3

8 huvuden i en sportbag

En man ska leverera åtta huvuden i en bag till en maffiaboss. En annan man ska åka och hälsa på sin flickvän och blivande svärföräldrar. På flygplatsen råkar de ta varandras väskor...

Originaltitel 8 Heads in a Duffel Bag
Regissör Tom Schulman
Manus Tom Schulman
Genre Komedi, Kriminalare, 90-tal
Skådespelare Joe Pesci, Todd Louiso, Dyan Cannon, Kristy Swanson, David Spade, George Hamilton, Andy Comeau, Anthony Mangano, Joe Basile, Ernestine Mercer, Frank Roman

2017-10-31
2017-09-01
Inte så rolig som den hade kunnat bli, tyvärr.
SalotSar
2015-04-21
Den glimtar verkligen till då och då men som helhet hör den hemma i arkivet, inte ens de knappast längre rumsrena skämten om mexikaner eller de välskräddade damerna får det att lyfta.
Djason
2014-09-26
Har sina småroliga stunder men oftast blir den mest bara tramsig som det oftast blir när Joe Pesci är inblandad.
exu
2013-12-02
humorn blir tramsig och det kändes ibland som jag kollade på en teatersketch för dagisbarn.
dudson
2013-11-03
Knepig svart komedi som har sina stunder. som t.e.x när Perci slänger ner tjat häxan ner från en klippa haahaa samt när nörden flippar ur och blir galen och drar massa ord-vitsar om huvuden lol)
Illacia
2009-12-24
Fjanterier/ trams osv. Men dock lite lustig och originell!
HippiePatrik
2008-06-29
Störtskön komedi, en klassiker! Bra skådisar, underbar titel, bra humor, skönt tempo. Helt klart underskattad!
MrBrownstone
2007-08-06
What?
FilmGuden
2007-05-08
Fånigt men hyffsat charmigt och Joe Pesci som jag inte gillar i vanliga fall, är mycket bra här. Dock beter sig samtliga i filmen som om dem vore neddrogade.