2.1

9 Lives

Den tidigare elitsoldaten Dean Cage råkar befinna sig på fel plats vid fel tidpunkt när han en dag kliver in på en restaurang. Några personer misstar honom för en CIA-agent de är på jakt efter, och innan Klein hinner inse vad som är på gång har han injicerats med en hallucinogen drog som gör att vem som helst enkelt kan ta kontrollen över hans medvetande. Efter att ha förts iväg lyckas han dock fly. Nu måste han snabbt få tag i ett motgift samtidigt som han tvingas kämpa mot de inre demoner och illusioner som drogen gör att hans fiender kan frammana. Men tiden börjar rinna ut.

Originaltitel Unstoppable
Alternativ titel Nine Lives
Regissör David Carson
Manus Tom Vaughan (II)
Genre 2000-tal, Action, Äventyr, Komedi, Thriller, Drama
Skådespelare Wesley Snipes, Mark Sheppard, Nicholas Aaron, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Velizar Binev, Kim Coates, Jacqueline Obradors, Stuart Wilson, Vincent Riotta, David Schofield

conbe755
2013-10-19
svag Snipes-action..bortglömd redan inom ett par minuter.
pungsnigel
2012-08-19
Snacka om att Snipes har fastnat i B-films träsket på riktigt nu.
need_sleep
2011-11-12
Jag har min vänliga dag idag... den får en svag 3:a bara för att Snipes inte är sååå dålig som han har varit i många filmer på sistone. Men man ska gilla enkel slagsmåls-action för att den ska få så bra betyg.
Djason
2010-10-24
Det här är så dåligt så jag finner inga ord.
JTP1987
2010-05-10
Verkar som att Snipes karriär går utför.
FilmGuden
2010-04-05
Har mer potential än den ordinära sörjan av b - filmer Wesley Snipes medverkar i nu för tiden. Som mest springer omkring drogad. Ganska patetiskt försök att korsa drama och thriller.
booby
2009-10-20
Wesley Snipes är verkligen ingen bra skådespelare! Och filmen gör det hela inte bättre. Intressant grund att bygga något på men det funkar bara inte. En 2a.
Goirwei
2008-07-17
*gäsp*
Jorgandr
2008-01-28
Det fanns ingenting förslåtande alls i den här rullen. Inte ens för mig som faktiskt uppskattar Snipes. Men absolut sämst var dialogen. Crap, vad dålig den var.
Zok
2007-12-22