1.8

Äntligen midsommar!

En samling vänner, var och en med sina egna funderingar och problem, samlas för att fira en förhoppningsvis minnesvärd midsommarafton.

Originaltitel Äntligen midsommar!
Regissör Ian McCrudden
Manus Henrik Engström, Mattias Grosin, Erik Hörstadius, Ian McCrudden
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Daniel Gustavsson, Lisa Werlinder, Anna Littorin, Olle Sarri, Luke Perry, Annica Bejhed, Kari Hamfors Wernolf, Alexander Karim, Per Wernolf

Skapad 2019-10-12 av frienatic
Hur många drömde inte om att få fira svensk skärgårdsmidsommar med Dylan McKay när Beverly Hills 90210 var som störst? Nu när går drömmen går i uppfyllelse har Dylan blivit gammal och de fl...   Läs mer »

Skapad 2009-10-06 av
Jag minns att jag läste om den här filmen för en tid sedan, medan den höll på att spelas in. Man fick inte veta vad den handlade om, mest att den spelades in i Trosa och att Luke Perry var med. M...   Läs mer »

picklessmulan
2019-01-21
Helt ok rulle
FabianBom
2018-03-20
sommar magplask, uruselt manus, dåligt skådespel, ända som e intr se lisa verlinder, men inte ens de räcker i denna röriga och meningslösa film att dessutom lägga till luke perry för sälja filmen, ne bättre att skapa bättre regi och manus.
2017-10-01
Ända roligt med den här filmen är att B-skådisen Luke Perry dök upp, annars hel kass.
2016-07-24
En väldigt bra och rolig komedi med bra skådespelare. Brukar faktiskt se den varje midsommarafton.
Björkman
2014-04-22
Helt okej underhållning med några småroliga scener, men inget direkt nyskapande och ganska förutsägbar.
AlbinWesley
2013-06-20
Jag vet inte jag nej. Jag var inställd på katastrof och det var det ju mest. Lite smått intressanta grejer och ett par bra scener hjälper inte. Inte ens Luke Perry hjälper denna. Den extremt onaturliga engelska dialogen blir avgörande. Blä.
Virrpanna
2012-07-03
Kan inte säga att filmen är bra, men den förtjänar en 2a. eller?
DrJW
2012-06-28
De ända intressanta var väl att se Luke Perry fira midsommar här i Sverige, annars så var de här en obekväm smörja! Den är nästan i samma stil som Tomten är far till alla barn, men skillnaden är att den var underhållande o minnesvärd. Den här var rena motsatsen!
Ramza
2012-06-26
Hatade den inte, men fan inte bra.
Djason
2012-06-25
Pinsam svensk komedi. Visst Olle Sarri är ju lite rolig men det hjälper inte. Denna film är bara ett bevis på Luke Perrys nedgång efter Beverly Hills.