2.2

Ödets makt

Ben är på väg till sin fästmö två dagar före bröllopet när han på grund av en flygolycka strandar i New York. Där träffar han en vacker flicka och bestämmer sig för att lifta med henne till sin destination. Inte helt oväntat så händer det en hel del under tiden som de två tillbringar tillsammans.

Originaltitel Forces of Nature
Regissör Bronwen Hughes
Manus Marc Lawrence (II)
Genre Komedi, Romantik, 90-tal
Skådespelare Sandra Bullock, Ben Affleck, Maura Tierney, Steve Zahn, Blythe Danner, Ronny Cox, Michael Fairman, Richard Schiff, Athena Maria Bitzis, Afemo Omilami, David Strickland, Jack Kehler

2017-08-22
Ingen höjdare.
2017-02-23
Affleck funkar dåligt, Bullock gillar jag ofta och bitvis även här. Men filmen är verkligen inte bra.
karlstadtös
2016-08-07
Trist!
Djason
2016-06-06
Ingen större fan av romantiska komedier, visst finns det några bra och visst är Sandra Bullock bra i vanlig ordning men denna film är ganska lättglömd.
ziferN
2014-12-30
Som väntat har vi här ännu en klyschad amerikansk rom-com som tyvärr känns inte känns direkt ambitiös, utan mer som en film som studion försöker få ut som sedan direkt glöms. Det är dock däremot lite underhållande men om man tittar i jämförelse med många andra rom-coms så håller detta inte. Ben Affleck drar dessutom ner filmen som i vanlig form. Slutet var dock bättre än vad jag förväntade mig.
Robkiller
2013-07-08
Romantiskt dramakomedi med Bullock och Affleck... ingen höjdare direkt, men den gick att se utan större besvär, så den får väl duga... men fanns väl inga minnesvärda scener överhuvudtaget i denna... även om huvudpersonerna har en väldig otur hela tiden.
Xenox
2012-07-19
Lättglömd romantisk komedi.
picklessmulan
2011-12-10
Sådär film. Lättsam men ganska menlös. Bra slut dock. Inget man ser om många gånger.
Portugallien
2011-06-16
jevlageek
2008-01-14
Helt okej film. Men Bullock och Affleck är inte direkt någon kombination jag föredrar.