2.3

A Case of You

En ung författare försöker imponera på en tjej genom att anpassa sig efter hennes facebook-intressen. Han finner sig i en riktig röra när hon faller för honom och han måste fortsätta låtsas eller förlora sin drömtjej.

Originaltitel A Case of You
Regissör Kat Coiro
Manus Justin Long, Christian Long, Keir O\'Donnell
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Justin Long, Evan Rachel Wood, Keir O'Donnell, Busy Philipps, Vince Vaughn, Peter Dinklage, Sienna Miller, Sam Rockwell, Brendan Fraser, Tom Morrissey, Emilio Delgado, Priscilla Lopez, Mizuo Peck, Savannah Wise, Jenn Harris, Nick Fondulis

2017-06-24
Jag tycker den känns väl slätstruken och lyckas inte alls engagera. Men slutklämmen var väldigt fin och bra vilket lyfter hela vägen dit då många detaljer där var av betydelse för helheten. Inte så det blir mer än en tvåa men helt okej är den allt!
vonadel
2016-07-31
Småmysig film som fungerar vid rätt tillfälle. Glänser inte på något sätt, men man vill ändå åka med. En del charmiga och roliga scener. Trots sin lilla (no pun intended) roll är ändå Peter Dinklage bäst i filmen. 6/10
supermancover
2016-04-30
En rätt stark tvåa ändå. Lite intressant i sina stunder, men ändå rätt plain film.
Korben_Dallas
2015-11-05
Både Mr Long och Mr Vaughn är skådisar jag typ älskar, speciellt Mr Vaughn och att jag dessutom känner att jag kan relatera en del till Mr Longs karaktär får mig nog också att till att ge högre betyg än vad rullen förtjänar. Ännu en gång har jag skrivet en kommentar som inte gör läsaren något rikare på vad hen har att förvänta sig av filmen.
Salvation_Mind
2015-03-03
Vilken löjlig sörja! Justin Long hjälper ju inte direkt till med sin förstoppade grinolle personlighet.
ulpe01
2015-02-14
En film med Rockwell i rollistan brukar få högre betyg än så här, men det är lite för lättförglömligt för att få något högre betyg än så här.
RunRiot
2015-01-05
Småmysig. Dock inget jag lär minnas särskilt länge.

2014-12-17
Medelmåttig.
Adeoo
2014-09-26
Andra gången jag ser denna, och den var lika bra denna gången. Justin Long är en av mina favorit skådisar faktiskt. Evan Rachel Wood är också grym! 8/10
asasae
2014-08-11
En trevlig kärleksfilm som funkar till vardags. Den höll absolut god klass, var inte tramsig eller löjlig. Men den saknade "det där" som gör andra filmer i samma genre speciella och ypperliga!