2.1

A Dirty Shame

Lusten är i luften på Harford Road, och Sylvia gillar det inte. När den sexiga lastbilsföraren Ray-Ray kommer förändras saker och ting.

Originaltitel A Dirty Shame
Regissör John Waters (I)
Manus John Waters (I)
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Selma Blair, Johnny Knoxville, Tracey Ullman, Chris Isaak, Suzanne Shepherd, Mink Stole, Susan Allenback, Patricia Hearst, Jackie Hoffman, James Ransone

Skapad 2019-10-13 av Gardneer
Jag visste ingenting om denna film innan jag la in den i min DVD-spelare. Jag hade inte läst på baksidan eller kollat upp på internet vad den handlade om. Det enda jag visste var att den är regiss...   Läs mer »

gjoob
2016-07-30
Många skratt och stora bröst. Kanon b-film!
Krusty
2015-01-10
John Waters försöker för mycket att göra en John Waters-film. Det går inte alls bra. Skitfilm.

2013-03-01
Det är roligare att höra John Waters prata om den, än att faktiskt se den. Precis som de flesta andra filmer John Waters gjort efter "Polyester" med andra ord.
JimCarrey
2012-11-26
Chris Isaaks fula dumflin var det enda som var roligt med den här filmen. Men det var verkligen ganska roligt.
Virrpanna
2012-08-25
Varför såg jag denna? Aldrig mer!
Taliah
2011-07-03
"Did you know that every man on this block has a penis?"
walpies
2010-08-20
0/5 Kunde inte se mer än 30min.. Så dålig! Värdelös enligt mig,
rutigpesto
2010-04-05
fina klipp när människor slår skallen
Taandborste
2009-07-15
Jadu, jag minns inte mycket av den, men jag kommerihåg att jag tyckte den var kass. Alldeles för överdriven och den var inte ett dugg kul. Jag brukar gilla rätt sjuka eller skruvade filmer men den här var inget att ha.
DanielMott
2009-05-06
Om Serial Mom var mainstream är A Dirty Shame den raka motsatsen - en återgång till genomuselt, renodlat och alldeles, alldeles underbart skräp. Betyg: 3