3.3

A Girl Like Her

Efter att en sextonårig flickas självmordsförsök har försatt henne i koma ger sig ett filmteam ut för att avslöja vad som egentligen hände. Teamet upptäcker dokumenterat material som avslöjar den misär en mobbare utsatte flickan för.

Originaltitel A Girl Like Her
Regissör Amy S Weber
Manus Amy S Weber
Genre 2010-tal, Drama
Skådespelare Lexi Ainsworth, Hunter King, Jimmy Bennett, Stephanie Cotton, Mark Boyd, Christy Engle, Jon W Martin, Anna Spaseski, Madison Deadman, Mariah Harrison, Emma Dwyer, Amy S Weber, Gino Borri, Michael Maurice, Paul Lang, Linda Boston, Sarah Kyrie Soraghan

-kakihara-
2018-02-21
Bra budskap och allt, men detta funkar inte alls för min del. Ogillar stilen, rent estetiskt känns den som en såpopera. Tycker vidare att den inte kändes speciellt realistisk.
supermancover
2017-07-14
Väldigt bra och rörande.
annihilat0r
2016-11-28
"A Girl Like Her" är den tveklöst bästa mobbningsfilm som jag någonsin har bevittnat. Högkvalitativ och hårresande realistisk. Denna film borde alla skolor världen över visa alla sina elever minst en gång per termin. Så förbannat viktig!
Tatty
2016-09-04
En stark film med en riktig viktig budskap till alla som är mobbare. Tyckte filmen var seg först men sen blev den starkare och starkare. Kändes som att det var jag som blir mobbad. Kände mig ganska ledsen när jag såg filmen. Så stark film att man inte hinner nån ord!! Tycker att alla ska se filmen och budskapet i filmen! Och alla ska känna nåt när de sett filmen.
zeke_karlsson
2016-08-02
Jag blev rätt tagen... Visst den har några sterotypiska delar men jag tycker fasen att det inte gjorde något för den har så jäkla viktigt budskap!