1.9

A Good Man

Efter att Alexanders (Seagal) karriär i special ops slutar i katastrof så söker han sig till ett tyst liv som hantverkare i Ryssland. Han blir efter en tid indragen i en konflikt mellan kinesiska och ryska gäng.

Originaltitel A Good Man
Regissör Keoni Waxman
Manus Keoni Waxman, Jason Rainwater
Genre Äventyr, Action, 2010-tal
Skådespelare Steven Seagal, Ron Balicki, Massimo Dobrovic, Tzi Ma, Ovidiu Niculescu, Iulia Verdes, Victor Webster, Radu Banzaru, Ana Adelaida Perjoiu, Sofia Nicolaescu, Elias Ferkin, Bogdan Farkas, Claudiu Bleont

Zebulonm
2021-04-28
Helt okey rulle.
Robkiller
2017-06-20
Öststatsaction med Seagal. Hade väl någon form av handling, och är i alla fall lite underhållande att se Seagal spöa skurkar. Men i slutändan är det riktigt tokuselt i alla fall.
2016-12-15
Har sedan ett tag börjat ge upp Seagals b-rullar och något hopp att det skulle bli bättre finns nog inte. A good man är inte det sämsta eller kanske ens botten top 10 då det faktiskt finns något kan liknas vid en story, några dugliga aktörer och en del benbrytande. Jag ser dock att mannen inte längre enbart är för fet för sånt här, han börjar även bli ruskigt gammal.
swampblues
2015-08-31
Mycket motbjudande att se en 60 årig Seagal hångla med en 25 årig brud.
AlaRegularis
2015-05-16
Även om det alltid är kul att se Steven bryta nackar, tortera ryssar och hacka sönder folk med svärd så är det här lite för trött och oinspirerat. En svag tvåa.
RichardEk
2015-05-01
Steven Seagal kämpar på med sina filmroller som i stort sett följer samma moraliska mall: en egentligen fredlig person måste ta till vapen för att bekämpa det onda i form av tydligt nationellt utmejslade kriminella ligor. Här finns en del bra slagsmålsscener som gör att ett gammalt Seagalfan står ut, men i övrigt är det en mager filmupplevelse.
Hanness
2014-10-26
Är en utav de få som faktiskt gillar Steven Seagal, håller med eliastheman.
eliastheman
2014-09-23
Smårolig som vanligt men lite för b för den där seagal-trean. Utan honom hade det varit en etta