2.6

A Good Old Fashioned Orgy

En grupp 30-åringar som varit vänner sen skoltiden försöker anordna en orgie i slutet av sommaren.

Originaltitel A Good Old Fashioned Orgy
Regissör Alex Gregory, Peter Huyck
Manus Alex Gregory, Peter Huyck
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Jason Sudeikis, Leslie Bibb, Lake Bell, Michelle Borth, Nick Kroll, Tyler Labine, Angela Sarafyan, Lindsay Sloane, Martin Starr, Rhys Coiro, Will Forte, Lucy Punch, David Koechner, Lin Shaye, Peter Huyck, Reiko Kaneshiro, Jon Stafford, Don Johnson

GrandMaster_E
2015-08-18
Inledningsvis rätt kul utan de där gapflabben men sedan ballar det ur lite väl för min smak. Tyler Labine ska dock ha pluspoäng. Hans karaktär är oftast rätt odräglig i denna typ av film men han håller det på en nivå som gör att man gillar honom istället för tvärtom.
dafreakish
2015-08-11
Småputtrigt och smågulligt. Men det är också ganska händelsefattigt och högst osannolikt. Känns dessutom som att man sett den några gånger förut även om grundtemat var annorlunda. Inget fel på skådespeleriet och kul med en del halvokända ansikten dessutom. Fast knappast en film jag kommer komma ihåg.
2015-01-13
17 minuter in så stänger jag av. Jag gillade inte vad jag såg. Två dagar senare återvänder jag och startar filmen 17 minuter in och denna gång tar det bara någon minut för mig att gilla det jag ser. Fram växer en film som trots sin titel kommer med värme, hjärta och vänskap med så sevärda och underhållande skådisar. Mot filmens slut öppnar filmen dessutom upp ordentligt för möjligheter att skratta. Det är ingen fantastisk komedi och skådespelarna inga stjärnor men en helt OK filmupplevelse.
a9davhar
2014-05-03
Finns säkert värre i samma genre men jag kan ändå inte sätta högre betyg än en stark etta.
Ojhda
2014-01-09
Denna trodde jag man redan hade betygsatt! Den minns jag var förvånansvärt bra ändå! Om man tar det för vad det är! Rolig! Stark trea!
chaosphere
2013-12-02
En "American Pie" för en lite äldre publik. Helt ok!
Sir_Lord
2013-01-23
Härligt gäng som kompletterar varandra. Något barnsliga vuxna men det är kul att se en sån här film emellanåt också
answai
2013-01-05
Ville bara skriva "Förvånansvärt dålig", men i ärlighetens namn lev jag inte särskilt förvånad över hur usel filmen var.
Kebaben
2012-12-22
Förvånansvärt välskriven.
31dec
2012-11-06
Rolig idé för film! Satt filmen igenom med ett leende på läpparna. Helmysig, med karaktärer som man verkligen gillar. Visst är den lite förutsägbar, men alla roliga "zingers" som delas ut till både höger och vänster förgyller allt.