2.6

A Million Ways to Die in the West

När en feg bonde faller för den mystiska nya kvinnan i staden måste han testa sitt nyfunna mod när hennes revolverslingande man annonserar sin ankomst i den lilla staden.

Originaltitel A Million Ways to Die in the West
Regissör Seth MacFarlane
Manus Seth MacFarlane, Alec Sulkin, Wellesley Wild
Genre Komedi, Western, 2010-tal
Skådespelare Seth MacFarlane, Charlize Theron, Amanda Seyfried, Liam Neeson, Giovanni Ribisi, Neil Patrick Harris, Sarah Silverman, Christopher Hagen, Wes Studi, Evan Jones (I), Matt Clark, Ralph Garman, Rex Linn, Brett Rickaby, Aaron McPherson, Alex Borstein

Murvel48
2021-01-03
Bortsett från en del onödiga sex- och bajsskämt var det mestadels roligt. Men det är en rätt svag trea.
Pos
2020-10-25
Trycker man in 100 skämt i minuten lär ju åtminstone något vara roligt och det är exakt så de jobbar här. Roligt ibland men mest omoget på ett tråkigt sätt.
Visse93
2020-10-29
Det är väl alltid spännande med western men den här var inget speciellt. Den hade några tillfällen det var lite roligt men mestadels blev det löjligt. Den var helt ok!
deswhip
2018-04-21
Filmen är rätt dålig men jag ger en tvåa för att humorn ändå var bra och Charlize Theron är snygg. Filmens största problem är att huvudkaraktären/skådisen helt saknar karisma. 2-
klatjoffs23
2017-06-01
Mjeh... Man skrattar ibland, mer än så är det inte.
Rele
2017-05-31
En dålig film. Jag ger en etta.
Hanness
2017-05-27
Med denna rollista hade jag väntat mig mera. Barnhumor.
2016-10-01
Småkul och lagom underhållande film. Inte särskilt mycket att hänga i granen, men förtjänar ändå nästan en trea eftersom inte ett enda skämt gjorde mig förbannad. (6/15)
sven_usling
2016-09-22
En fantastisk idé som är rätt uselt utförd. Fjantiga och korkade skämt blandade med roliga och rätt smarta skämt. Roliga cameos men som helhet funkar det inte. Mycket tack vare Seth MacFarlanes begränsade skådespeleri.
Zipper
2016-06-28
Inte särskilt kul, hade hoppats på att få dra på munnen lite i alla fall.