1.5

A Resurrection

En jordnära skolpsykolog försöker hjälpa en psykiskt sjuk elev som faktiskt tror att hans bror kommer tillbaka för att hämnas på de elever som dödade honom.

Originaltitel A Resurrection
Regissör Matt Orlando
Manus Matt Orlando
Genre Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Mischa Barton, Devon Sawa, Michael Clarke Duncan, J Michael Trautmann, Stuart Stone, Nick Jandl, Matthew Willig, Alanna Janell, Morgan Wolk, Brenden Meers, Annie Kitral

2017-04-28
Håller med de andra här. Segt och ointressant med en ordentligt haltande story. Kanske hade blivit åtm mer underhållande ifall det varit högre tempo.
FrökenTeddy
2014-02-03
Mot slutet blir det lite lite gore men inget mer. Långsamt tempo genom hela filmen och inte mycket till story.
Robkiller
2014-01-27
Återuppståndelse från de döda har sitt pris... rysare som inte lyckas med att skrämmas överhuvudtaget. Lågbudget med risiga skådespelare och ointressant handling i lågt tempo... det här var ingen höjdare precis.
Zok
2013-09-15
Ibland kan även 90 minuter kännas långt i en film.
XJR
2013-08-13
Du milde vilket skräp! Jag önskar att denna film varit en soptunna, då hade jag backat över den med bilen. Flera gånger.

2013-08-11
Rätt fånig, men fungerade att se. 3 av 10.
Gumsamumsa
2013-08-05
Oj det här var verkligen inte bra. Inget alls.
TheHorrorfan
2013-07-01
Jag tyckte att den var rätt så cool. Älskar Mischa Barton.
Argo_L
2013-03-20
Idén var väl bra, men riktigt löjligt när det gäller verklighetstroende. Ingen hör när kedjan sätts på dörren? Två starka fotbollsspelare klara inte att slå sönder dörren?