2.5

A Serbian Film

En före detta porrstjärna accepterar sitt livs roll utan att inse att regissören har ett mordiskt uppsåt. Kritiker har kallat filmen för en av de mest chockerande och skrämmande filmerna som någonsin gjorts.

Originaltitel Srpski film
Regissör Srdjan Spasojevic
Manus Srdjan Spasojevic, Aleksandar Radivojevic
Genre Drama, Kriminalare, Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Srdjan Todorovic, Sergej Trifunovic, Jelena Gavrilovic, Katarina Zutic, Slobodan Bestic, Ana Sakic, Lena Bogdanovic, Luka Mijatovic, Andjela Nenadovic

silvertrain
2020-07-23
Jag undrar hur många av de som har skapat denna film som är pedofiler i verkligheten?!
Samtalsmanicken
2020-03-27
En riktigt politisk inkorrekt film, där våldet symboliserar den serbiska regeringen och dess maktstruktur som slår ned på det serbiska folket. Fantastisk utnyttjande metafor som blandas ihop med snygg regi och fantastiska prestationer. En professionell lågbudgetfilm, som i många fall ser snyggare ut än en fulländad Hollywood-produktion. Soundtracket är outstanding och framställer den hotfulla stämning filmen ständigt bär med sig. Absolut en av de snyggaste extremfilmerna där ute som förtjänar den ökändhet den har nått upp till.
2019-08-15
Sämre än sämst...
Muska101
2019-08-15
Riktigt jävla vidrig, vissa saker ska inte finnas inspelat på film. Usch!
Fewra
2018-08-05
Det var en upplevelse det.
Diclonius
2016-11-04
Varken äcklig eller skrämmande, bara omogen och pretentiös.
FEMELLERETT
2016-06-30
Trevlig film som bjuder på en hel del skratt. (5/2)
silvertrain
2016-06-26
Fy vilken vidrig film!! Ena scenen är ju bara vidrigare än den andra! Förstår varför den vart totalförbjuden i olika länder! Vill inte betygsätta.
Smultronsylt
2015-06-16
Dålig. Vidrig. Säääämst!
Engravadlax
2015-06-02
Riktig usel casting. De måste verkligen vara porrskådisar allihop.