3.7

Panik i byn

Cowboy & Indian vill överraska Hästen på dennes födelsedag, men det slutar med att huset förstörs och ett märkligt äventyr tar sin början.

Originaltitel Panique au village
Alternativ titel A Town Called Panic
Regissör Stéphane Aubier, Vincent Patar
Manus Stéphane Aubier, Vincent Patar
Genre Äventyr, Animerad, Familjefilm, Fantasy, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Benoît Poelvoorde (röst), Jeanne Balibar (röst), Frédéric Jannin (röst), Bouli Lanners (röst), Alexandre von Sivers (röst)

Canomia
2014-03-23
För skrikigt och hetsigt för mig.
jeremy_jones
2012-07-12
Levererar ett par riktigt genuint roliga stunder, och jag uppskattar att filmen tar sig själv på allvar inom sitt egna universum och inte hoppar på något självironiserande tåg. Samtidigt känns det som att man måste veta vad man ger sig in på för att överhuvudtaget kunna se på den här filmen. (3/6)
Gröne_Orm
2012-05-13
Någon har tittat för mycket på Monty Python, skulle jag vilja säga.
Greigh
2012-04-27
Den stressigaste filmen jag någonsin har sett. Jag åt upp maten i samma takt som figurerna rörde sig i. En portion på 30 sekunder ungefär. Sedan satt jag och hade ont i magen resten av filmen och hade svårt att skratta, men det fanns många guldklimpar i denna filmen!
Jonas77
2012-03-25
Jag tyckte animeringen var så fantastiskt dålig att jag bara hoppade igenom den så jag kan inte säga något om handlingen.
foppa99
2012-03-06
det blev bara galnare o galnare.. o bättre o bättre för var minut
Ponsbach
2011-10-25
mycket fantasi men inget djup
Sokkan
2011-10-17
Det är svårt att inte tycka om detta absurda hantverk, dock så blev jag tvingad till att se den på svenska och dels så var den oerhört gapig vilket drar ner betyget.

2011-10-05
Det här är nog bland det sjukaste jag har sett på länge.
Bezon
2011-10-03
Tänk om storyn var lika ball som allt annat i den här filmen.