2.4

A Very Harold & Kumar Christmas

Sex år efter deras Guantanamo Bay-äventyr så råkar Harold Lee och Kumar Patel orsaka julkaos när de av misstag bränner ner Harolds svärfars älskade julgran.

Originaltitel A Very Harold & Kumar 3D Christmas
Alternativ titel Harold & Kumar 3
Regissör Todd Strauss-Schulson
Manus Jon Hurwitz, Hayden Schlossberg
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare John Cho, Kal Penn, Thomas Lennon, Amir Blumenfeld, Danneel Ackles, Paula Garcés, Danny Trejo, Neil Patrick Harris, Elias Koteas, Jordan Hinson, John Hoogenakker, Yasen Peyankov, Richard Riehle, Patton Oswalt, Bobby Lee, Eddie Kaye Thomas, David Krumholtz

KyLLo
2017-03-22
Omogen.
2016-09-24
Klockrent! Helt enkelt klockrent på alla sätt och vis! Det här är i min mening den bästa Harold & Kumar-filmen!
gjoob
2016-07-30
Betydligt sämre än föregångarna. Det blir lite för mycket av "det goda" och resulterar mest i ett flamsigt magplask. Och ungjäveln är som sagt vidrig.
yrkeschaufföre
2016-07-09
Saknar i princip en röd tråd men det är gott om roliga scener, fast det är ju gott om obehagliga och onödiga scener åxå så en tvåa är ett rättvist betyg.
snyltare
2015-12-26
Höll på att sätta en trea egentligen, men den kan ju inte få lika högt betyg som första filmen. Det stör mig så mycket att de har med den där ungen ... Men hur som helst så är det ändå rätt kul på sina ställen.
Dutch
2015-07-21
NPH räddar från bottenbetyg.
ulpe01
2015-02-14
Småskoj emellanåt, men det räcker inte längre än till en tvåa ändå.
2015-01-14
Filmens första halvtimme fick mig att allvarligt fundera på vad som gjorde att jag gillade de två tidigare filmerna om Harold och Kumar. När halvtimmen passerats påminns jag om att det är när händelserna i dessa filmer skruvas upp till ett kaos för huvudpersonerna som de fungerar bäst och faktiskt leverar lite humor och underhållning. Det blir dock aldrig bra och det var aningen för tidigt för mig att ta mig an en julfilm. 2+
Ful_fisk
2014-07-21
Har aldrig sett Harold & Kumar innan och trodde det skulle vara piss. Men fan, jag garvade rejält åt detta! Storyn är ju lökig och simpel, men så länge skämten är bra nog så funkar det! Och här är det späckat med roliga scener. Älskar också hur den tar till vara på 3D-spektaklet genom att bara göra en massa överdrivna och tramsiga 3D-effekter hela tiden och bara göra narr av hela fenomenet. Skojigt!
Lotso
2014-07-18
I sin helhet var det en helt okej film. Jag tycker dock det är den svagaste i serien och en del av det känns lite väl mycket orealistiskt och övernaturlig. 3D:n är också mer irriterande då man inte ser den i 3D och precis som med Jackass 3D så önskar man verkligen att man faktiskt såg denna i 3D då det är saker som kommer ut ur skärmen. Men den bjuder fortfarande på en del skratt och om du gillar de andra två så lär du med största sannolikhet gilla denna också.