Abominable

En paralyserad man i en avlägsen stuga måste rädda en grupp college-studenter från ett monster.

Originaltitel Abominable
Regissör Ryan Schifrin
Manus Ryan Schifrin, James Morrison
Genre 2000-tal, Skräck
Skådespelare Matt McCoy, Karin Anna Cheung, Jeffrey Combs, Natalie Compagno, Michael Deak, Paul Gleason, Ashley Hartman, Rex Linn, Lance Henriksen, Tiffany Shepis

Rubbermonster
2009-09-19
Ett enkelt koncept som är välfilmat, har omotiverade nakenscener och en hel del grafiskt våld. Vad kan vara fel med det?
Slakob
2009-04-09
Yay för Jeffrey Combs! Cool skogsmiljö, häftig om inte kanske lite töntig design på bigfooten...Helt okej tycker jag, ganska meningslös men underhållande i alla fall. Och Lance Henriksen är med, det lyfter alltid.
-CaZ-
2007-10-29
Såg filmen mest för att Jeffrey Combs var med, han var som alltid strålande medans resten av filmen kanske inte riktigt höll måttet...
karhu81
2007-09-09
Helt ok underhållningsvärde. Jeffrey Combs briljerar som vanligt och Lance Henriksen, kungen av lägereldshistorier.
AdamB-film
2007-08-15
Pinsamt är väl ett ord som passar. Patetiskt ett annat.
jonbo
2007-08-13
Detta är ju inte särskilt bra. Jag tycker monstret mest ser ut som Stacy Keach.
Bomkia
2007-07-01
Manusförfattaren såg "Fönstret åt gården", en hel hop med skräckfilm och sen en dokumentär om bigfoot. Efter det skrev han den här högen av äckligt avskräde som nån idiot pröjsade pengar för att ge ut. Enda roliga i filmen är ett par nakna bröst och Lance Henriksens medverkan. 1a.

2007-06-23
Jeffrey Combs rockar! Han är så lik sin rollfigur datanörden i Fortress.
Afflicter
2007-05-15
Söta stortå, vilken smörja! Konceptet lät intressant, men mer än så kan man inte säja om det här skräpet. Nej, ta och se Bigfootavsnittet av MacGyver i stället.
femhundratolv
2007-05-02
Den tar sig mot slutet om man är sugen på att hånskratta!