2.2

About Last Night

Bernie och hans flickvän Joan introducerar oplanerat sina respektive bästa vänner för varandra under en kväll på krogen. Det slår gnistor mellan dem och det dröjer inte länge innan Danny och Debbie flyttar ihop.

Originaltitel About Last Night
Regissör Steve Pink
Manus Leslye Headland
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Kevin Hart, Michael Ealy, Regina Hall, Joy Bryant, Christopher McDonald, Paula Patton, Adam Rodriguez, Joe Lo Truglio, Bryan Callen, David Greenman, Terrell Owens, Catherine Shu

jonbo
2017-02-12
Orkar inte bry mig särskilt mycket, och Hall och Hart skriker sig igenom.
marleey
2016-06-17
Det här funkade verkligen inte alls. Storyn har man sett otaliga gånger förut och den känns uttjatad redan från början. Nykär och livet leker, när smekmånaden sedan är över så börjar det strula för minsta lilla. About Last Night bidrar inte med något nytt och försöker inte ens göra det. Det finns ett par charmiga tillfällen men det finns otaliga filmer som avhandlar ämnet betydligt bättre. Inte blir det bättre av att karaktärerna är trista och stereotypiska. Michael Ealy och Joy Bryant kommer undan med hedern i behåll. Men Kevin Hart och Regina Hall..herregud skjut mig nu. De spelar över något så fruktansvärt och deras röster..deras röster. Blotta tanken på deras röster får mig att vilja klippa av öronen och klösa ögonen ur mig. Fruktansvärt.
DIProgan
2015-10-04
Snygga människor men ingen kemi och en lövtunn story. Gör inga hemska fel men den är bara inte värt besväret.
AjaxSwan
2015-06-21
Hart ganska rolig, men annars hyfsat standard. 3:a(5/10)
Ramza
2015-04-15
Rätt ytligt men en del igenkännande, Kevin Hart va kul å skådespeleriet i allmänhet bra. Svag trea
dileva
2014-10-04
massa sexism och skit, men visst skrattade jag åt kevin hart några gånger, helt ok att slötitta på i väntan på sömn eller liknande. väldigt förutsägbart
Itake
2014-06-02
Ett par bra skratt tack vare Kevin Hart men annars så fanns det inte mycket att hämta här.
Ojhda
2014-05-25
Fungerade att kolla på men inget bra direkt.... Kevin Hart är rolig!