1.3

Abraham Lincoln vs. Zombies

Medan inbördeskriget rasar på, måste President Abraham Lincoln göra en ännu mer skrämmande uppgift, nämligen att slåss emot de sydstatare som återvänt ifrån de döda som kannibalistiska zombies.

Originaltitel Abraham Lincoln vs. Zombies
Regissör Richard Schenkman
Manus Richard Schenkman
Genre 2010-tal, Skräck
Skådespelare Jason Vail, Bill Oberst Jr, Baby Norman, Don McGraw, David Harland Rousseau, Christopher Marrone, Hannah Bryan, Nathaniel Grauwelman

Dele
2019-01-22
Hantverket är väl ändå hjälpligt hyfsat (förutom den taffliga sprängningen av fortet) men här finns ingen finess, och allt blir mest bara ganska ointressant och tråkigt.
Gröne_Orm
2014-06-25
Kommer trots allt ändå inte så mycket till korta visavi den "äkta" filmen i fråga.
LVX156
2013-09-02
Med bred marginal den bästa Asylum-filmen.
DrJW
2013-03-02
För att vara en Asylum-rulle så var den här rätt ok, men som de andra Asylum-filmerna så var den här dåligt gjord.
Bumsi
2013-01-16
Jag gillar den här typen av filmer. Filmer som är så dåliga, att om du tänker dig det sämsta en film nånsin kan vara och sen gör det så mycket sämre att det blir löjligt. Filmer som får dig att tänka: "Är teamet bakom denna under mordhot, eller än värre, är de stolta över den?"
Robkiller
2012-12-16
Asylum slår till med en zombiefilm... dålig regi, korkat manus och taffliga zombies försöker liva upp detta utan att lyckas... de misslyckas totalt med att få detta intressant även om "Abe" röjer på rätt så bra med sin lie när de odöda måste halshuggas...
dudson
2012-11-27
Mkt fula lös skägg men filmens tema är grymt cool med Lincoln mot odöda zombies #) sen klyvs det många huvuden med en mysig lie"2+)
idd
2012-09-02
Jag uppskattar hur asylum slaktar filmer på löpande band, men den här var bara fööör seg...
sicworld
2012-07-13
Sikken skit
mikaelsvensson
2012-06-08
Definitivt inte bra men bättre än väntat med tanke på den minimala budgeten. Blanda inte ihop den här med Abraham Lincoln: Vampire Hunter.