1.3

Abraxas, Guardian of the Universe

Abraxas, en utomjordisk "polis", anländer till Jorden för att fånga en brottsling från sin hemplanet. Brottslingen vill befrukta en jordkvinna för att sprida ett smittsamt virus.

Originaltitel Abraxas, Guardian of the Universe
Regissör Damian Lee
Manus Damian Lee
Genre 90-tal, Äventyr, Science Fiction, Action
Skådespelare Jesse Ventura, Sven-Ole Thorsen, Damian Lee, Jerry Levitan, Marjorie Bransfield, James Belushi, Ken Quinn, Marilyn Lightstone, Moses Znaimer, Robert Nasmith, Kris Michaels, Layne Coleman, Francis Mitchell

sven_usling
2022-03-01
Väldigt underhållande film som blir än mer underhållande när man vet att Arnold blev erbjuden huvudrollen. Tänk om han valt att göra denna istället för Terminator 2...
Robkiller
2018-11-11
Lågbudget 90-tals action med utomjordingar... kassa skådespelare, usel regi och meningslös handling.. suck..
menschenfeind
2017-01-30
Ursunkig Terminatorkopia med uselt skådespeleri.
RobinsTaste
2013-07-19
Ett tag trodde jag att enbart jag hade sett den här skräprullen. Kul att ha i sin samling, som typ, damsamlare.
2012-10-14
Två muskeknippen jagar runt varandra till illa komponerad musik, lite schyssta stunts och en snygg tjej - så mycket mer krävs inte. Smårolig sci-fi som ändå verkar haft en viss budget att stödja sig på. Roligt att se den danske evige birollsskådisen Thorsen i en större roll.
NEDERVETIL
2007-08-14
En riktig b-rulle som inte riktigt kommer någonstans