1.6

Ace Ventura: Detektiven Junior

Ace Venturas son går i sin fars fotspår då hans mor falskeligen blir anklagad för att ha kidnappat en pandaunge.

Originaltitel Ace Ventura: Pet Detective Jr.
Alternativ titel Ace Ventura 3
Regissör David M Evans
Manus David M Evans, Jeff Sank, Jason Heimberg, Justin Heimberg
Genre Äventyr, Familjefilm, Komedi, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Josh Flitter, Emma Lockhart, Ann Cusack, Art LaFleur, Austin Rogers, Reed Alexander, Cullen Douglas, Carina Conti II, Ralph Waite, Aubrey Peeples, Brian Patrick Clarke, William Haze

StureStenhög
2019-07-13
Jag hade nog förväntat mig att hata den här mer. Framför allt borde jag rent logiskt hata ungen mer, men han blir inte mer än småirriterande.Idén är usel från början, och det fanns potential till något alldeles i hästväg uselt, men det här är bara en helt vanlig medioker barnfilm. Den lyckas berätta någon form av sammanhängande historia och undviker den värsta sortens humormässiga bottennapp. Ibland får sådant ses som en seger
F-M-J
2016-09-04
Fruktansvärt roligt att se b-filmer som försöker vinna publik genom att rida på forna kassakor och försöka göra det genom någon galen spin-off idé på originalet. Det roligaste här var hur dem sett Jim Carrey som liten.
dancenow
2011-10-28
syltkatt
2010-11-21
haha jensx15 made my night. vi såg 10 minuter innan vi enhälligt beslöt att ge den en etta och deleta den från hårddisken så hårt som det går
LXMBRG
2010-09-26
Nej,
muskel
2010-01-06
undrar hur mycket knark man måste ta för att gilla den här filmen. fast det är väll så det går när filmen är riktad mot en amerikansk publik
Jensx15
2009-12-13
Bland de sämsta filmer jag sett, om inte den sämsta! Otroligt dålig film, men vad har man att förvänta när en liten knubbig unge ska försöka härma Jim Carrey's vilda kroppspel (DET GÅR INTE ATT HÄRMA!)...... Jag räknar VERKLIGEN INTE denna film till Ventura-serien........
Addaw
2009-11-17
look, i love spaghetti, but ive got shit on it =/
hanuman
2009-11-15
En film för folk som bär blöjor... 3 åringar, utvecklingsstörda och apsenila.
_2T_
2009-11-09
En film inriktad mot den betydligt yngre publiken. Löjligt överspelande av den irriterande ungen som inte alls lyckas med att efterlikna Carrey.