2.3

Adult Beginners

Efter en katastrofal produktlansering står en storstads-yuppie utan jobb och flyr tillbaka till sitt barndomshem i förorten.

Originaltitel Adult Beginners
Regissör Ross Katz
Manus Jeff Cox, Liz Flahive
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Nick Kroll, Rose Byrne, Bobby Cannavale, Joel McHale, Matthew Paddock, Caleb Paddock, Paula Garcés, Caitlin FitzGerald, Josh Charles, Jane Krakowski, Bobby Moynihan, Mike Birbiglia, Jason Mantzoukas, David Bernon, Jeffrey DeMunn, Celia Weston

finkan
2019-12-02
Den hade sin charm
finkan
2019-11-28
Den hade sin charm
yrkeschaufföre
2019-10-06
Jag slötittade på hela filmen och begrep inte att den var slut fören Zorro dök upp, Jag gillar Rose men hä har hon inte mycket å jobba med.
Memmem
2018-04-03
Stereotypt drama om en utökad familj! Tyvärr hittar jag inte så mycket positivt att säga om denna film, utan det får bli en kortfattad klagolista: dåligt manus, dålig rollbesättning, dåligt ljud, inte ens fina bilder eller bra musik, ingen lärdom om hur människor är. Däremot inte så dåliga skådespelare, men syskonparet har inte syskontycke, alltså dålig rollbesättning. En ganska ung man från storstaden misslyckas på jobbet och tvingas sluta. Han flyttar in hos systern med make och litet barn. Brodern får bo kvar mot att han tar hand om barnet, som till en början är besvärligt. Hade tittaren kunnat förutse det? "Oh, my God" och "fuck" sägs väl ofta. Betyg: 1½-
ziferN
2015-07-31
Det är charmigt, lite småkul och underhållande. Lite som en typisk amerikansk indie-film som är i detta fall är väldigt medelmåttig, men jag gillar det. Särskilt när det är lågbudget som filmen är. Helt ok.
Spidde
2015-05-08
Typiskt intetsägande amerikansk film med halvpissigt manus som inte ger ett skit, men ändå fungerar som slö underhållning. Skådespelarna gör ett hyfsat jobb utifrån de usla förutsättningarna och betyget blir en svag trea.