3.3

Afro Samurai

Afro Samurai är historien om en svart samuraj som tagit sig för att hämnas sin faders död. Det hela utspelar sig i ett futuristiskt men feodalt Japan och på sin väg får Afro möta mängder av fiender och häpnadsväckande utmaningar.

Originaltitel Afro Samurai
Alternativ titel Afuro zamurai
Regissör Fuminori Kizaki
Manus Takashi Okazaki
Genre Äventyr, Drama, Animerad, Anime, Fantasy, Action, 2000-tal
Skådespelare Samuel L Jackson (röst), Kelly Hu (röst), Ron Perlman (röst), Jason Marsden (röst), Crystal Scales (röst)

Halofreak92swe
2015-11-14
Spännande och rå tecknad anime med en skön Jackson som typ alla röster nästan haha.
Groom
2013-08-04
Grym serie. Samuel är sååååå irriterande!
Terran
2010-07-28
Överdriven... på ett bra sätt. Irriterar mig inte på den tama handlingen som många andra, däremot på en del jobbiga karaktärer. Stark trea till denna snygga film.
elzplz
2010-04-26
sjukt SNYGG, men storyn är väl inte ashäftig egentligen. musiken också awesome.

2009-07-05
säger bara rza rza rza! Otroligt välgjord film!
2009-06-28
Lite småtråkig och enformig story. Ganska snygg och lite speciell animering men som också blir lite enformigt efter ett tag. Ändå rätt bra och det som framförallt lyfter det här till något lite speciellt är RZAs underbara musik som passar perfekt.
2009-06-28
Men detta är serien som ni har betygsatt. Så ni har nog gjort lite fel. :)
maiser
2009-03-21
Veldig pent animert, men også veldig idiotisk med en barnslig og uoriginal handling. Jeg har ikke sett serien nei, gudsjelov!
S_Griffon
2009-02-22
cool. skulle nog sett serien först dock.
Norree
2008-09-11
Animeringstilen kändes i trailerna väldigt cool men efter några avsnitt blev det bara kladdigt, kul att Samuel är med, synd att han inte har huvudrollen och att han inte pratar mera. Storyn duger tyvärr inte, kul idé dock