2.3

The Messenger

Budbäraren är en man med förmågan att se vem som ska dö. New York-advokaten Nathan del Amico har länge försökt fly sitt tragiska förflutna, tills den mystiske Budbäraren dyker upp på hans kontor. Han kommer för att hjälpa de som är märkta av döden att ordna upp sina liv innan det är för sent. Men när Nathan vägrar tro honom börjar skrämmande saker att inträffa.

Originaltitel Afterwards
Alternativ titel Messenger - Budbäraren
Regissör Gilles Bourdos
Manus Gilles Bourdos, Michel Spinosa
Genre Drama, Mysterium, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Romain Duris, John Malkovich, Evangeline Lilly, Pascale Bussières, Sara Waisglass, Reece Thompson

santiago
2015-05-17
Otroligt seg och tråkig film.
Venatici
2014-09-20
Jag hade gillat filmen om det inte hade varit för den högst rabiata, folkilskna fransosen.
Xenox
2012-08-13
Dålig film.
SiouxieSue
2012-03-27
Tråkig film, vilket aldrig kan vägas upp av eventuell kvalité för övrigt.
hajta
2011-12-12
John Malkovich gör en strålande insats i en annars ganska trist film.
todape
2011-07-29
Påtagligt seg och utdragen film. Regin är på många sätt bra, men många scener är omotiverat långa vilket skadar helhetsintrycket. Hade väntat mig en bättre film.
sunnhed
2011-07-21
Alldeles för platta karaktärer och för utdragaget. Åskådaren utmanas inte en sekund utan allt måste förklaras på tok för tydligt.
fidelian
2010-11-04
Inte en film jag ser om. Det enda jag gilla var väl att det fick en att tänka om att leva här i nuet och verkligen ta vara på sitt liv. Men annars tyckte jag den var väldigt seg och skum,. Och störde ihjäl mig på hans brytning.
Adoniram
2010-08-23
Tankar om livet och döden, drömska bilder, finstämd musik, hyfsade skådisar (svårt att inte gilla en film där John Malkovich medverkar) - inte så tokigt, katten vet om det inte kan bli en fyra nästa gång jag ser den.
Angeliana
2010-06-26
Det var inte mycket jag gillade i den här filmen, på papper lät det som en film jag skulle älska men så var icke fallet. Gillade verkligen inte skådespeleriet heller. Förutsägbar, seg och allmänt ointressant.