1.7

Alienator

Den onde Kol är fånge på ett rymdskepp men lyckas fly till Jorden. Rymdskeppets kapten skickar ut The Alienator för att avrätta Kol till varje pris.

Originaltitel Alienator
Regissör Fred Olen Ray
Manus Paul Garson
Genre Science Fiction, Action, Thriller, 80-tal
Skådespelare John Phillip Law, Jan-Michael Vincent, Dawn Wildsmith, John Henry Richardson, Ross Hagen, Dyana Ortelli, Jesse Dabson, P J Soles, Teagan Clive

menschenfeind
2016-04-08
Trist Terminatorkopia på landsbygden med kvinnlig bodybuilder i plåtmask som skjuter laser på bilar.
2015-11-23
En av de sämsta Freddan-filmer jag sett. Plastig och totalt charmlös sf som slipper ettan enbart tack vare Teagan Clive. (4-/15)
Raimo_1985
2015-07-24
Ganska tråkig och seg men starkt godkänt ändå för utomjordingarna! Särskilt Teagan Clives medverkan. Tack för den :)
JeremyClarkson
2015-03-20
En riktigt charmig sci-fi i B-format, med den på alla sätt underbara Teagan Clive som den sexigaste skurken i filmhistorien. Ett måste för alla som diggar sci-fi's och vältränade tjejer.
2013-04-21
Det finns egentligen ingen ursäkt att skippa ettan på den här helt fruktansvärt dåliga filmen. Men har man en jättekvinna iklädd skrot och ett stort silverhår skjutandes grön laser blir det annat. På tok för seg och repeterande för att bli riktigt underhållande.
volvo_240
2007-12-08
varför har denna 2.7 på imdb? Helt okej ju, tittade igenom helt utan paus. Visst är den B men det var nog meningen. När gubben drar fram ljussabeln så blri det dock lite pinsamt
Rubbermonster
2004-03-09
Skräp skräp skräp skräp skrääääp. nuff said.