2.2

Aliens in the Attic

Familjen Pearsons fem barn måste försvara sitt semesterhem när det plötsligt invaderas av knähöga aliens med ambitionen att ta över världen. Barnen måste hålla sina föräldrar lyckligt ovetande om kriget som utspelas på övervåningen! Kampen mellan Pearsons och rymdvarelserna hotar att slutgiltigt avgöra planetens öde - och sätta igång det bästa sommarlovet någonsin!

Originaltitel Aliens in the Attic
Regissör John Schultz
Manus Mark Burton, Adam F Goldberg
Genre Äventyr, Familjefilm, Fantasy, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Ashley Tisdale, Robert Hoffman, Andy Richter, Kevin Nealon, Carter Jenkins, Doris Roberts, Ashley Boettcher, Regan Young, Henri Young, J K Simmons (röst), Josh Peck (röst), Kari Wahlgren (röst), Thomas Haden Church (röst), Austin Butler

Robkiller
2018-01-14
Visst det är en film riktad till under 7 år.. men den är för fjantig, och inte tillräckligt charmig för att fungera.
Gröne_Orm
2016-12-17
Definitivt sevärd, för sin genre.
janne
2016-05-15
Hamnade framför den här filmen av en slump. Den var lite småkul, så jag tittade på hela filmen.
dafreakish
2012-09-02
Ofyndig och ful soppa kokad av puckade ingredienser. Logikbristerna är så många att jag inte ens orkar rabbla upp dem. Inte konstigt att barn inte heller gillade skiten.
Redfield4ever
2012-06-03
Alltså... Så dålig, men den lyckas undvika ettan då jag kan se att "the kids" förmodligen skulle gilla den.
vonadel
2012-05-23
Funkar som familjefilm, nätt och jämnt. En del roliga scener dock.
amam
2011-12-30
Ganska trist och klyschig. Önskar att de kunnat överraska litegrann men men ...
youliia
2011-06-20
haha tyckte om denna, skitkul ju. =) Perfekt familjefilm.
Dele
2010-10-31
Hyfsat oförarglig barnfilm men föga originell och ganska hysterisk.
fidelian
2010-09-01
Funkar att se om man vill se nått man inte behöver angagera sig i. Gör inget om man missar några minuter här och där