1.5

All About Anna

Anna är en modern, oberoende singeltjej som är fokuserad på sitt jobb och varierande romantiska relationer. Hennes liv handlar om att ha roligt och hon har många lösa relationer.

Originaltitel All About Anna
Alternativ titel When Johan Came Knocking
Regissör Jessica Nilsson
Manus Anya Aims, Loretta Fabiana
Genre Komedi, Vuxenfilm, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Gry Bay, Mark Stevens, Eileen Daly, Thomas Raft, Ovidie, Morten Schelbech, Thomas Lundy, Seimi Nørregaard, Patrick Agergaard

svältaren
2023-07-10
Helt outhärdlig på alla plan.
gjoob
2018-02-25
Visst var sexscenerna hyfsade, men när även resten av filmen håller samma kvalité som en porrfilm blir det ju lite... meningslöst?
answai
2012-12-01
Fruktansvärt dålig och intetsägande. Amatörskådespeleri, låg budget och lite nödlösningar är helt ok om det finns charm eller en historia värd att berätta, men här är allt bara uselt. En b-film på alla sätt.
divaad
2011-09-14
Han ska aldrig mer få välja film.. (snorren alltså)
MaxMackan
2008-10-21
Ska vi se, värdelöst skådespeleri, värdelös dialog, klyschigt som få, förutsägbart, overkligt. Som film totalt underkänt. Som mjukporr klart okej, men den hade väl filmambitioner, så då blir det en given etta.
tinosmash
2007-06-02
Var väl ingen höjdarfilm. Men inte heller värdelös. Trevliga erotiska scener. ;)