2.4

All Inclusive

Tove och hennes präktiga syster Malin reser till Kroatien för att fira mamma Ingers 60-årsdag. Inger har just blivit lämnad av sin man och är djupt olycklig. Det hela urartar snabbt i en tävling om vem som bäst kan hjälpa Inger på fötter.

Originaltitel All Inclusive
Regissör Karin Fahlén
Manus Daniel Karlsson
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Suzanne Reuter, Liv Mjönes, Jennie Silfverhjelm, Goran Bogdan, Jonas Karlsson, Hjalmar Gustafsson, Ksenija Marinkovic, Sofia Bach, Rafael Pettersson, Jacob Ericksson, Shebly Niavarani, Pia Halvorsen, Gustav Lindh, Annika Ryberg Whittembury, Ellen Jelinek

UFO_lars
2019-03-28
All inclusive är en underhållande film som också är ganska rolig i vissa stunder. Men filmen är också överspelad, känns överdriven och följer ett ganska mallarna upplägg för en svensk komedi vilket gör att betyget 2 känns helt rättvist. Sevärd men ingen storfilm jag kommer att komma ihåg efter att lite tid har gått.
KyLLo
2019-01-30
Otroligt svensk? Ändå är är det en nyinspelning av en dansk film med samma titel.
Eldritch
2019-01-27
Tur att svenska filmer inte är bondiga i alla fall
2018-12-27
En av de bättre svenska filmerna som gjorts nu på senare år. Skådespelarna gör ett bra jobb och filmen är väldigt rolig på sina ställen.
LizzyElisabeth
2018-12-14
Bra skådespelare men inget riktigt i min smak
dafreakish
2018-11-24
Ja det är dumt. Ja det är löjligt. Ja det är otroligt svenskt. Men det är också väldigt roligt. Det här är en sådan film man glömmer bort en stund efter att man sett den. Men oväntat nog, då förväntningarna var lägre än Marianergraven, log jag när filmen var slut av helt rätt anledningar.
Christofer
2018-11-24
Lagom underhållande för lite slappande i soffan en lördagseftermiddag. Dugligt på de flesta nivåer, även om det mesta följde feelgood-mallen.
TURGUT
2018-07-28
Har inte sett den danska originalversionen vilken jag antar är något bättre men denna var tillräckligt underhållande för att nå upp till en 3:a även om den är svag.
pungsnigel
2018-06-14
Enda behållningen i filmen är Jonas Karlssons karaktär
asasae
2018-04-28
På något vis lite osvensk film. Rolig för stunden och hyfsat bra. En hel del skratt och kaffet i halsen!