2.3

All Inclusive

Tove och hennes präktiga syster Malin reser till Kroatien för att fira mamma Ingers 60-årsdag. Inger har just blivit lämnad av sin man och är djupt olycklig. Det hela urartar snabbt i en tävling om vem som bäst kan hjälpa Inger på fötter.

Originaltitel All Inclusive
Regissör Karin Fahlén
Manus Daniel Karlsson
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Suzanne Reuter, Liv Mjönes, Jennie Silfverhjelm, Goran Bogdan, Jonas Karlsson, Hjalmar Gustafsson, Ksenija Marinkovic, Sofia Bach, Rafael Pettersson, Jacob Ericksson, Shebly Niavarani, Pia Halvorsen, Gustav Lindh, Annika Ryberg Whittembury, Ellen Jelinek

mammene
2021-04-28
Klarade 8 minuter, kan bara inte se detta pinsamma kiss och bajs humor. Varför??? Inte ofta jag avbryter en film, men hellre avbryta än bryta ihop.
2021-04-13
Den var ju snäppet bättre än jag trott. Men var det inte ett väldigt tomt och glest semesterområde?
larsen1976
2020-11-23
Lite pajjig och stereotyp, och snuddande nära en 2:a. Men visst, några roliga scener har den. Och Tove är skitsnygg :D
Boynthehood
2020-09-11
Typiskt svensk dussinfilm. Svaga skådespelarinsatser, svagt manus, förutsägbart och allmänt tråkig.
UFO_lars
2019-03-28
All inclusive är en underhållande film som också är ganska rolig i vissa stunder. Men filmen är också överspelad, känns överdriven och följer ett ganska mallarna upplägg för en svensk komedi vilket gör att betyget 2 känns helt rättvist. Sevärd men ingen storfilm jag kommer att komma ihåg efter att lite tid har gått.
KyLLo
2020-07-31
Otroligt svensk? Ändå är är det en nyinspelning av en dansk film med samma titel, och den danska är mycket bättre.
Eldritch
2019-01-27
Tur att svenska filmer inte är bondiga i alla fall
2018-12-27
En av de bättre svenska filmerna som gjorts nu på senare år. Skådespelarna gör ett bra jobb och filmen är väldigt rolig på sina ställen.
LizzyElisabeth
2018-12-14
Bra skådespelare men inget riktigt i min smak
dafreakish
2018-11-24
Ja det är dumt. Ja det är löjligt. Ja det är otroligt svenskt. Men det är också väldigt roligt. Det här är en sådan film man glömmer bort en stund efter att man sett den. Men oväntat nog, då förväntningarna var lägre än Marianergraven, log jag när filmen var slut av helt rätt anledningar.