2.1

All the Boys Love Mandy Lane

En grupp high school-elever bjuder Mandy Lane (som i pojkarnars ögon blivit alltmer attraktiv över sommaren) till en fest på en avskild ranch över en helg; men medan festen fortskrider försvinner deltagare på ett mystiskt vis.

Originaltitel All the Boys Love Mandy Lane
Regissör Jonathan Levine
Manus Jacob Forman
Genre Mysterium, Romantik, Skräck, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Amber Heard, Anson Mount, Whitney Able, Michael Welch, Edwin Hodge, Aaron Himelstein, Luke Grimes, Melissa Price, Adam Powell, Peyton Hayslip, Brooke Bloom

Skapad 2008-06-11 av Gardneer
I en genre som redan nu går på tom tank behövs snart ett rejält lyft om de ska fortsätta locka folk in i biograferna. Vad de gör här är att de tar den tomma tanken och kör ut massa ungdomar t...   Läs mer »

päronanton
2018-07-12
Tyckte trailern var bra och blev sugen på att se denna film. Men filmen är sådär tycker jag, inget vidare bra skådespel men annars ok
2017-10-24
2016-10-15
Den här filmen är allt annat än bra.
CinemaStrange
2016-07-12
Vill kommentera men samtidigt inte denna dynga till film, höll samma nivå som Blair witch 2 som jag såg samma kväll, inget dära att hurra för, men visst låten i slutet var fin!
Fläskkäft
2016-02-06
Snygga ungdomar och ett småkul manus med plats för lite uppkäftighet. Hyfsad inledning men redan när ungdomarna kommer fram till gården börjar den tappa fart. Mellanakten är rätt seg och finalen är inte så chockande som den vill vara. Slashergenren är givetvis en extremt urmjölkad genre och att tillföra något nytt och revolutionerande är i stort sett omöjligt. Slashern var som störst och bäst från tidigt åttiotal och några år framåt enligt mig. För att vara från 2006 tycker jag ändå att den hade nån form av underhållningsvärde.
BrutusBeefcake
2014-09-27
Trots att den är så himla standard så lyckas den ändå vara flera gånger sämre än liknande skräckfilmer. Tråkigt och skrattretande dåligt allt som oftast. (3-/15)
WillyV
2014-07-30
Som Mastern säger. I follow the Master. The Masters' wishes are the very foundation of my useless existence.
Dutch
2014-04-13
Helt värdelös är den ju inte men den är långt ifrån bra.
Dele
2014-02-09
Tröttsamma karaktärer i en standardslasher som lyfter under andra halvan, då man i alla fall kan ana någon slags syfte.
bytat
2013-10-14
fint foto, bitvis okonventionell och trevligt abstrakt/surrealistisk slasher men slutet levererade inte.. förstår varför folk drar paralleller till motorsågsmassakern.