2.1

All the Boys Love Mandy Lane

En grupp high school-elever bjuder Mandy Lane (som i pojkarnars ögon blivit alltmer attraktiv över sommaren) till en fest på en avskild ranch över en helg; men medan festen fortskrider försvinner deltagare på ett mystiskt vis.

Originaltitel All the Boys Love Mandy Lane
Regissör Jonathan Levine
Manus Jacob Forman
Genre Romantik, Thriller, Skräck, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Amber Heard, Anson Mount, Whitney Able, Michael Welch, Edwin Hodge, Aaron Himelstein, Luke Grimes, Melissa Price, Adam Powell, Peyton Hayslip, Brooke Bloom

Skapad 2008-06-11 av Gardneer
I en genre som redan nu går på tom tank behövs snart ett rejält lyft om de ska fortsätta locka folk in i biograferna. Vad de gör här är att de tar den tomma tanken och kör ut massa ungdomar t...   Läs mer »

johansk8
2013-04-12
I sina bästa stunder påminner den om Motorsågsmassakern blandat med The Great Ecstacy of Robert Carmichael.
Kimchi
2013-04-08
Okej tidsfördriv men inget mer än så
Prey
2012-08-24
Riktigt platt story och bara ett konstigt slut. Såg väl denna för Amber Heard, går att titta på, men det är ingenting jag rekommenderar.
Perdhra
2012-06-10
Jag gillar dom blodiga slasher scenerna men i övrigt höll inte historien
Fuze
2012-05-16
Smörja rätt igenom.
mokie76
2012-01-27
Okej....?
Mynameiscarl
2011-10-20
Ja, vad finns det att säga?
GrandMaster_E
2011-10-17
Hyfsat välgjord slasher men utvecklingen i handlingen och slutet är så otillfredställande och besvikelsen så enorm att betygs 2:an som länge fanns där faller hela vägen ner till 1:an.
LYCANTHROPY
2011-08-28
Väldigt basic tonårsskräck-slasher historia, men den får ändå till en jävligt härlig atmosfär.
Apan1
2010-12-30