3.1

All the Real Girls

Kärleksintriger i en amerikansk småstad. Den illa beryktade Paul blir kär i sin bästa väns oskuldsfulla lillasyster, och måste bevisa sin kärlek. Det är dock inte enkelt för någon av dem.

Originaltitel All the Real Girls
Regissör David Gordon Green
Manus David Gordon Green
Genre Drama, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Patricia Clarkson, Zooey Deschanel, Heather McComb, Shea Whigham, Paul Schneider (II), Benjamin Mouton, Danny McBride

sparv
2013-08-30
Underbart med spoilers i kommentarerna (INTE). Förövrigt rätt svag avslutning men gillade första halvan. Svag trea.
jeremy_jones
2013-01-06
Ärlig småstadsskildring som innehar långt mer djup än ordinarie relationsdrama. Handlar om att växa upp och att vara på olika våglängd - med fokus på förhållanden. Just skarven mellan det första riktigt vuxna förhållandet och ungdomskärlek är särskilt skickligt berättat. (4/6)
JimCarrey
2012-11-13
Klippningen är... lustig. Vet inte om det är meningen eller ej men den känns lite surrealistisk ibland. Det gjorde filmen lite intressantare än vad den skulle vara annars
Ghostface
2012-07-19
Saknar den visuella "djupa södernmiljön" man fått serverad tidigare. Denna gång är det mer eller mindre enbart en indiefilm vi får serverad, inte dålig utan välspelad men ändå inte samma sak som innan.
gototheforest
2012-03-13
fin!
fredagsfil
2012-02-13
Scenerna med barnen var fina, och de äldre som reflekterade över sina liv också. Dock var det ganska förutsägbart att det skulle gå åt helvete, och den delen av filmen då det gick åt helvete var också den sämre.
wbwrmh
2011-10-07
blev spyfärdig så tråkigt det här var
Ondskapt
2011-07-22
Ytterst medioker film som tar i från tårna för att vara "indie", med i princip osympatiska karaktärer som beter sig korkat.
jasmin357
2010-04-14
vissa fina scener,men annars rätt meningslös
Freeko
2010-02-23
Helt okej film, med Zooey Deschanel som är precis lika överskattad som vanligt!