2.1

Älskar, älskar inte

Mia och Patrik är ett ungt par som lever ett bekymmerslöst liv. Patrik arbetar som viggenpilot och Mia som servitris, men hennes dröm är att bli sångerska. En dag förändras deras tillvaro för alltid när Patrik bryter nacken i en dykolycka.

Originaltitel Älskar älskar inte
Alternativ titel Loves Me, Loves Me Not, Against the Odds
Regissör Mikael Ruttkay Hylin
Manus Rolf Börjlind, Paul DuLaney, San Malmström
Genre Drama, Romantik, 90-tal
Skådespelare Thomas Hanzon, Camilla Lundén, Marika Lagercrantz, Mats Långbacka, Suzanne Reuter, Peter Andersson, Polki Nordström, Martina Haag, Per Grytt, Peter Gardiner, Erika Höghede, Patrik Larsson, Iwa Boman, Fredrik Hammar

2020-05-22
Den här filmen funkar helt enkelt inte!!! Seg...
zac2go
2018-03-16
Nja, men scenen när olyckan sker är mäktigt bra och omskakande.
picklessmulan
2017-04-25
En ganska usel svensk film där endast Thomas Hanzon gjorde ett bra jobb.Ingen film som går till historien.
RustyFilm
2016-12-11
Trots stor förutsägbarhet och trots en del svaga skådespelarinsatser, så är det här en gripande historia som är hyfsat sevärd. Å så ere lite PR för Svenska Flygvapnet
2014-11-09
En film hur vi människor planerar och tänker vår framtid men hur det på någon sekund bara kan ändras till något som förstör allt. En helt OK svensk film som jag var intresserad av att se klart men dock efteråt inte minns som en speciell upplevelse. Jag är generös och betyget lägger sig i mitten. 2+
ViolaIngeborg
2014-03-01
såg den på tv4 som barn, men minns den som bra.
filmfreak1
2013-01-02
Thomas Hanzon gör det i alla fall bra.
Xenox
2012-07-11
Jag tycker att den här filmen är riktigt bra. Bra budskap och skådespelarinsatser.
HerrArne
2007-12-15
Ett haveri som ville så mycket dock inte genomuselt.
JoeL431
2007-09-28
Var ett tag sedan jag såg den nu. Men jag har för mig att den var bra !