1.7

Ambushed

I Los Angeles frenetiska undre värld närmar sig agent Maxwell en internationell kokainsmugglingsliga, styrd av det kriminella geniet Vincent Camastra. När agent Beverly Royce infiltrerar knarkligan och hamnar djupare än hon kan hantera, blir fallet personligt för Maxwell. Nu måste han kämpa mot både hänsynslösa mördare och korrumperade poliser för att till slut se till att rättvisan segrar.

Originaltitel Rush
Alternativ titel Hard Rush, Absent Guard
Regissör Giorgio Serafini
Manus Agustin
Genre Drama, Action, Kriminalare, 2010-tal
Skådespelare Dolph Lundgren, Carly Pope, Vinnie Jones, Randy Couture, Gianni Capaldi, Susie Abromeit, Daniel Bonjour, Holly Lynch, Cinthya Bornacelli, Michael Rivera, William McNamara

2016-06-04
Tuffa karlar från förr i en torftig och våldsam actionbagatell. Det är ändå beklämmande att se Dolph och Vinnie Jones i såna här bottennapp. Det brukar ju åtm bädda för låg underhållning när dessa herrar står framför kameran, men den här var bara sunkig.
Tepesco
2014-01-15
Inget minnesvärt egentligen, men helt okej "Dolphunderhållning"
RichardEk
2013-12-29
Detta är en lågbudgetfilm som inledningsvis har en del nerv i sig. Los Angeles utgör fond för en berättelse om brott, ambitioner och girighet som vi har sett tusen gånger förr men stadsmiljöerna och en klippning med visst driv lovar inledningsvis gott. Men filmen förmår inte gripa tag och behålla intresset allt efter som handlingen fortskrider mot ett programenligt slut. Flera berättelsetrådar rinner ut i sanden samt centrala relationer och huvudpersonernas psykologiska porträtt fördjupas inte. Filmen saknar berättarkraft helt enkelt.