1.7

American Ninja 4

Två CIA-agenter tar sig in i den brittiska ex-soldaten Mulgrews hemliga tillhåll för att frita några Navy SEALs. Men när problem uppstår och det visar sig att en plan existerar för att använda små atombomber till terroristdåd inkallas Joe Armstrong från sin pensionering för att än en gång rädda världen.

Originaltitel American Ninja 4: The Annihilation
Regissör Cedric Sundstrom
Manus David Geeves
Genre Action, 90-tal
Skådespelare Michael Dudikoff, David Bradley (III), James Booth, Robin Stille, Ken Gampu, Dwayne Alexandre

2017-10-28
dudson
2011-08-15
Bra tok Action för den inbitne Ninja fantasten som vill ha fighting på löpande band principen...
GrandMaster_E
2010-03-19
Fortfarande grymt ful på sina ställen men underhållningen ligger på en högre nivår här än vad den gjorde i 2 och 3.
2008-11-04
Genrens alla klyshor i en och samma film. Taffligt gjord, men på ett charmigt sätt. Det Mad Max inspirerade gänget känns väldigt malplacerade bland alla färgglada ninjor
ninja
2008-06-11
Sjukt mycket roligare än trean! Synd att det tar så lång tid innan Dudikoff äntrar scenen bara. Den svarta skådisen är helt sjukt b-a-d, jag förstår fortfarande inte hur han lyckades. Genialt!
Qrunch
2007-01-05
David Bradley räddar rullen... han kan ju i alla fall sina saker
Bomkia
2006-08-24
Var nära en tvåa, men nej, tyvärr. En knarkad historia, lite för dåligt med fighting och onödigt lite Dudikoff och vi lämnas med en 1+
Mat1az
2006-07-20
ha roligast i hela serian... fan va man kan garva åt den här!
TomB
2005-05-24
Helt klart favoriten i serien. klart godkänd.
override
2005-03-28
En helt underbar 80tals rulle, gillar den skarpt. har sätt alla filmerna.