2.7

American Outlaws

En grupp ranchägare blir fråntagna allt de äger när järnvägen ska gå rakt igenom deras stad. De bestämmer sig för att ta tillbaka vad som är deras. Istället utsätts de för den största människojakten i USA:s historia. Upproret leds av Jesse James som kom att bli en legend.

Originaltitel American Outlaws
Regissör Les Mayfield
Manus Roderick Taylor, John Rogers (II)
Genre Action, Western, 2000-tal, Äventyr
Skådespelare Colin Farrell, Scott Caan, Ali Larter, Gabriel Macht, Gregory Smith, Harris Yulin, Kathy Bates, Timothy Dalton, Will McCormack, Ronny Cox, Terry O'Quinn, Nathaniel Arcand, Ty O'Neal, Joe Stevens, Barry Tubb, Morgana Shaw, Muse Watson

Skapad 2019-10-12 av cineasten89
När det gäller western, så är det verkligen svårt att göra en verklig bra western nuförtiden, ännu svårare är det att överträffa Clint Eastwoods \"Mannen utan namn\". Denna film är ingen ...   Läs mer »

fridenpaden
2017-03-07
Inte världens bästa western. Lite larvig på sina håll med autografer och armhävningar. Men Farrell är bra och det är ett okej tempo genom hela filmen.
2014-11-23
Nä, detta var inte den underhållande film som mina förhoppningar hade skapat. Detta känns i mina ögon väldigt TV-mässigt och då menar jag dålig TV. Det känns som man har slarvat och larvat bort en intressant historia genom att inte ta det på allvar och skapa en mer seriösare stämning.
corneliabela
2014-10-16
Helt okej! Stark trea.
Murvel48
2013-12-30
Vilken smörja. Ett gäng flåshurtiga stereotyper levererar klicheer och floskler i 90 minuter. Skrattretande dåligt. Och Colin Farrel som Jesse James, kan det bli mer fel?
Ojhda
2013-11-20
Jag gillar denna ändå, stark trea!
LazyForSure
2013-10-01
Riktig fartfylld film, om man gillar Colin Farrell är denna film optimal då de resterande skådespelarna bygger upp hans karaktär i varje scen som existerar. Vill inte fokusera på det negativa, kort sagt så gillar jag denna film stabil underhållning punkt.
Hypostas
2013-07-20
Märkte direkt att detta var en riktigt fjantig film. Inte värd att ödsla tid på.
MrsSchnieder
2012-01-15
I like!!
tpb
2011-09-25
Fånig men underhållande.
Mexikanen
2010-07-29
En fartfylld western film som egentligen är ganska löjlig. Den räddas av helt ok specialeffekter och i alla fall någon rolig karaktär. Manuset kändes verkligen inget vidare men höll mig i alla fall underhållen. Förväntar mig dock mer av en western för att höja betyget.