1.6

American Pie: The Book of Love

Tio år efter den första American Pie-filmen hittar tre nya olyckliga oskulder en bibel gömd i skolans bibliotek på East Great Falls High. Olyckligtvis är boken förstörd med endast ofullständiga råd... Bibeln leder dem på en resa med destination att förlora sin oskuld.

Originaltitel American Pie Presents: The Book of Love
Alternativ titel American Pie 7 - The Book of Love
Regissör John Putch
Manus David H Steinberg
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Eugene Levy, Bug Hall, Jennifer Holland, John Patrick Jordan, Cindy Busby, Kevin M Horton, Brandon Hardesty, Beth Behrs, Melanie Papalia, Naomi Hewer, Rosanna Arquette, Curtis Armstrong

2018-02-24
Hatar dessa usla filmer!!!
2017-05-29
Nu har jag sett den minst två gånger innan å ändå tog den nog 40 minuter innan jag insåg att det var den här igen.... men till skillnad från sist så gick den nu på sexan!
nestle
2014-08-14
Klarar sig nätt och jämnt från 1an. Väldigt B men ändå underhållande på sina ställen.
LacombeLucien
2014-06-17
Usch.
erkanns123
2014-04-21
Fruktansvärt dåligt
2013-08-05
Jag har sett den innan och jag äger den ändå satt jag å kollade (med ett öga) när den gick på trean. Den har inte blivit bättre, jag upptäckte att Kevin Federline är med men det höjer den inte, fortfarande ett.
StansGoasteMos
2013-08-04
Hatar varenda sekund av den här "filmen". Det borde vara en mänsklig rättighet att slippa sån här skit. Märkte att den visas på tv ikväll och var bara tvungen att hata lite. Jag får aldrig tillbaka dom 90 minuterna. Inte ens värd en etta egentligen.
RichardEk
2013-07-10
Här finns knappast några roliga skämt, utan bara tröttsamma upprepningar från de föregående filmerna. Respektlösheten från de första filmerna (inom vissa moraliska ramar) är ersatt med smaklöshet. Skådespelarinsatserna är tama och...ja allt är snarare tråkigt än dåligt med den här filmen. Jag gråter inombords när jag ser den strålande Rosanna Arquette i denna c-film, i en roll som är både pinsam och karriärförstörande.
RadioSaga
2013-05-26