1.9

American Pie - The Naked Mile

När Erik Stifler inser att han är den enda familjemedlemmen i Stifler-klanen som kan tänkas ta studenten utan att ha blivit av med oskulden bestämmer han sig för att inte bryta traditionen. Efter några välmenande råd är Erik redo att pröva sin lycka vid den årliga och ökända Naked Mile race.

Originaltitel American Pie Presents The Naked Mile
Alternativ titel American Pie 5: The Naked Mile
Regissör Joe Nussbaum
Manus Erik Lindsay
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Candace Kroslak, Steve Talley, John White, Jessy Schram, Angel Lewis, Eugene Levy, Christopher McDonald, Maria Ricossa, Jordan Madley, Melanie Merkosky, Jaclyn A Smith

Rift
2019-07-29
Det absolut pinsammaste och mest intelligensbefriade jag sett. Tur att det finns snabbspolning.
2018-02-24
Hatar dessa usla filmer!!!
2014-11-30
Det här var väl exakt så dåligt som jag hade räknat med. Jag lärde mig dock något av denna film och det är att jag nu har blivit en någorlunda mogen och vuxen man(om det nu finns sådana). Jag vet detta eftersom jag idag kräver lite mer än alla de nakna brudar som är precis överallt och hela tiden i denna film. Tonårskillar kommer dock älska detta.
S_Griffon
2014-11-14
Blir aldrig riktigt roliga utan originalgänget.
LacombeLucien
2014-06-17
Usch.
RichardEk
2013-07-20
Överraskar inom ramarna som de första filmerna i serien satte upp, dvs. ett moraliskt ramverk där sexskämten är lika explicita som sensmoralen är gammaldags. Men med nya ingredienser, som den absurda men uppfriskande rugbymatchen med ett galet dvärglag, är den underhållande inom sin genre.
RadioSaga
2013-05-26
Är man ute efter en kvalité film där inte konceptet är nakna kvinnor som visar sina bröst i hop om att en dag bli något i Hollywood så ska man leta vidare.
socorro
2012-11-28
Okej... Är man en stor fantast av att se nakna bröst och rumpor i film så får man sitt. Är man en stor fantast av någonting annat i film, välj något annat att se.
yrkeschaufföre
2012-09-04
Satt å övervägde en svag tvåa eftersom Brandy/Candace Kroslak är söt och charmig men eftersom glittrande bajs fortfarande är bajs så får den en brun etta. Väldigt hög BpR (Bröst per ruta) ,säkert över ett.
Luene
2012-09-01
Det borde finnas en lag som säger att sådana dåliga filmer inte borde få göras!