1.7

American Psycho 2

En ung student är besatt att få en framtida plats i FBI och hon gör vad som helst för att uppnå sitt mål.

Originaltitel American Psycho II: All American Girl
Regissör Morgan J Freeman
Manus Alex Sanger, Karen Craig
Genre Thriller, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Mila Kunis, William Shatner, Geraint Wyn Davies, Robin Dunne, Lindy Booth, Charles Officer, Jenna Perry, Michael Kremko, Kate Kelton, Quancetia Hamilton, John Healy, Andrew Scorer, Kim Poirier, Kim Schraner, Shoshana Sperling, Neil Crone, Boyd Banks

Skapad 2019-11-10 av letsMAKElove
Var på det klara med att den här filmen på intet sätt har med filmen American Psycho att göra - mer än titelmässigt. En seriemördare som snabbt visas upp i filmens början påstås visserligen...   Läs mer »

AngelsDiary
2019-04-17
Känns verkligen som att dom försökte mjölka pengar på namnet, helt osammanhängande imo.
2016-10-15
Med tanke på hur filmen börjar kan man lugnt säga att Freeman måste ha misstolkat första filmen. Därmed inte sagt att den här filmen är dålig för det är den inte, men den hade blivit bättre om man ändrat titeln och inledningen. Ett mästerverk är det knappast men ändå är den bra och underhållande.
2014-10-26
Mycket sämre än American psycho men inte tillräckligt dålig för att kalla den skit men det är inte mycket kvalité i filmen. 1+
Starbreaker1
2014-04-20
Detta var inte bra någonstans…en liten tröst att Kunis var med. Den bygger inte vidare på första filmen, ingen känsla och obefintlig spänning, det blir mest dålig komedi av allt. Filmen är så pass annorlunda än den första filmen att det inte riktigt går att kalla det en uppföljare. Slöseri med tid, skit i denna och kolla på dvärgwrestling eller något istället…

2013-08-28
Lika dålig som 1an. Inte så bra!
TheHorrorfan
2013-08-12
Ännu sämre än 1an. Har inte direkt någon koppling med den första filmen heller. Musiken är så hemsk och hela produktionen känns extremt b-aktig. Väldigt, väldigt svag 2a.
dafreakish
2013-07-22
Förutom ett manus med logiska brister så stora att Grand Canyon känns litet, är filmens absolut största problem dess casting. Shatner? Hur gick det till? Men Kunis tar ändå hem priset för kanske den sämsta castingen i filmhistorien. Den annars så charmiga Kunis har inte en chans att klara av en roll med den här "tyngden", i alla fall inte då hon i stort sett bara hade gjort billig, men underhållande, sitcom innan. Det går helt enkelt inte att se den kalla kvinna hon ska föreställa i hennes tappra men usla försök att skapa denna karaktär. Tur att Black Swan och Dumpad så småningom dök upp, annars hade nog Kunis varit en väldigt liten fotnot i Hollywoods historia. Dessutom en ganska dålig och faktabristande sådan.
Commandante
2013-05-19
Ett hån mot den första American Psycho-filmen.
Redfield4ever
2013-04-08
Klassiskt bevis på att alla måste börja någonstans. Jag är inte särskilt säker på mina screenwriting-förmågor, men jag VET att jag kan skriva en bättre film än den här smörjan!
Vasp
2013-03-14
För det första varför gör man en sequal på american psycho och en sån här skit film.