1.5

Anakonda

Antropologen Steven leder en grupp dokumentärfilmare som söker efter en legendomsusad indianstam. De färdas längs Amazonfloden när de stöter på jägaren Paul som är ute efter att fånga en tolv meter lång och värdefull anakonda.

Originaltitel Anaconda
Regissör Luis Llosa
Manus Hans Bauer, Jack Epps Jr, Jim Cash
Genre Thriller, Skräck, 90-tal
Skådespelare Jon Voight, Ice Cube, Jennifer Lopez, Owen Wilson, Eric Stoltz, Jonathan Hyde, Danny Trejo, Kari Wuhrer, Vincent Castellanos

Dele
2018-10-31
Smått sanslöst dålig på sina ställen, men visst finns det ett underhållningsvärde.
Boondock_saint
2018-01-07
Kass, men ändå med ett härligt nostalgivärde så här 20 år senare.
BrutusBeefcake
2017-12-09
Ja herregud vad skall man säga? Vilken kalkon! Men med den fantastiska rollbesättningen kan man inte tycka illa om det hela. Voight är grym och Anakondan är ful, precis som sig bör. (5/15)
2017-10-12
ok
gjoob
2016-06-26
Nostalgi...
MetalJukebox
2016-01-31
Fasligt usel film men ändå klart rolig att se på. Jon Voight ändrar aldrig ansiktsuttryck. Den får en tvåa på grund av starkt underhållningsvärde (annars en solklar etta).
Sarakin76
2015-09-18
Det beste med filmen var panfløjtmusikken. Hva drev Voight med?
LacombeLucien
2015-07-17
Hemsk. Men ack så rolig.
Oidipussy
2015-06-24
Asså den är ju inte bra, men underhållande är den!
haajen
2015-03-14
Samma betyg efter att ha sett om denna. Effekterna är plågsamt dåliga och det enda som bidrar lite, lite grand t underhållningen är Voights usla spel.