2.1

Angel of Death

En kvinnlig lönnmördare ändrar personlighet efter en skallskada och blir en hämnare.

Originaltitel Angel of Death
Alternativ titel Ed Brubaker's Angel of Death
Regissör Paul Etheredge
Manus Ed Brubaker
Genre 2000-tal, Action
Skådespelare Zoë Bell, Jake Abel, Vail Bloom, Justin Huen, Doug Jones, Lucy Lawless, Brian Poth, Ted Raimi, Ingrid Rogers, John Serge, Pat Asanti, Kaela Crawford, Robert Lewis Stephenson, Rawle D Lewis

basegbg
2013-10-13
Zoe Fucking Bell !!!
LenWidleheyt
2012-06-09
Crapilicious. Duger bra på en söndag. Och skönt att se en metaexploitation utan en massa splatter och våldtäkt.

2011-09-25
Ganska löjligt från början till slut.
amam
2010-07-08
Tråkig standardfilm där den låga budgeten märks, mycket på grund av det tråkiga fotot och kassa kameraarbetet. Zoe Bell gjorde också en svag insats i huvudrollen.
Björktorp
2010-01-10
Lucy Lawless annorlunda inhopp och det faktum att Zöe Bell har en huvudroll gör den lite dugligare, men det är en klyschig film med dåligt skådespeleri från i princip hela ensemblen och serietidningstemat funkar inte alltid på grund av den rörliga b-kameran som för tankarna till porrfilm emellanåt.
Qvanton
2009-08-02
Otroligt löjlig och dålig story. Mycket action är det enda som räddar den från en etta.
rhide
2009-08-02
Irrationella och dåligt spelade karaktärer hoprörda i ett lagom kass manus. Av någon anledning gick den att se klart, men jag skulle aldrig frivilligt se den igen.
heintron
2009-07-30
Ok budgetactionfilm. Lucy Lawless med i liten biroll vilket alltid är kul.