2.2

Angels Fall

En kock flyttar till en småstad i Wyoming efter att hennes restaurang i Boston har stängts pågrund av en dödsskjutning. Hon får jobb på den lokala restaurangen och lär känna befolkningen, men idyllen slås sönder när hon bevittnar ett mord.

Originaltitel Angels Fall
Regissör Ralph Hemecker
Manus Janet Brownell
Genre 2000-tal, Romantik, Thriller
Skådespelare Heather Locklear, Johnathon Schaech, Gary Hudson, Derek Hamilton, Linda Darlow, Lisa Marie Caruk, Len Crowther, Pete Seadon, Chezlene Kocian, Shannon Tuer

Skapad 2019-11-12 av Stygga-Vargen
Författaren Nora Roberts har hunnit publicera en hel del vid det här laget och flera av hennes verk har även filmatiserats. Det enda jag läst av henne i skrivande stund är en kriminalroman med ti...   Läs mer »

2017-05-28
Spännande thriller där Heather Locklear äger! Utan henne hade filmen inte blivit lika bra.
TheHorrorfan
2011-08-05
Förvånansvärt bra.
Zebulonm
2010-07-09
den duger väl att slötitta på....
lehtonen
2010-07-04
Fyller sitt syfte, dock något förutsägbar
ailime
2009-06-24
Så jävla dålig är den inte. Gillar spänningen och naturen, den får en ganska svag trea av mig.
knudwig
2009-05-30
En klassisk B-film. Fullt acceptabel som sådan, men egentligen inte särskilt bra
Jennyshima
2008-06-28
Vackert landskap, det kan man inte botoxa som man tyvärr kan med annat.
Bear
2008-06-05
En stark och stabil etta.
merilina
2008-04-26
inte så dåligt
Jennyanne
2008-03-20
Plastansiktet Locklear gör en fattig prestation i en fattig film. Ett typiskt exempel på film som absolut inte lever upp till boken!