Animal

En grupp vänner finner sig strandsatta i obekant område, förföljda av ett hotfullt, blodtörstigt rovdjur.

Originaltitel Animal
Regissör Brett Simmons
Manus Thommy Hutson, Catherine Trillo
Genre Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Jeremy Sumpter, Joey Lauren Adams, Keke Palmer, Parker Young, Elizabeth Gillies, Amaury Nolasco, Eve, Paul Iacono, Thorsten Kaye

KyLLo
2019-03-30
Rovdjuret light. Skaplig spänning, förutom den irriterande klippningen. I övrigt mest klyschigt och trist.
idd
2015-12-10
Rätt snyggt monster, annars i stort sett kass...
Djason
2015-10-06
Överraskande bra film med snygga effekter. Precis så här ska monsterfilmer vara, skog, ett hus där man gömmer sig och effekter som inte är gjorda med datorer. Drew Barrymore som har en hand med i filmen kan vara nöjd.
DeLarza
2014-10-26
Härlig monsterfilm i skogsmiljö med barrikaderingstema. Mestadels snygga och, tack och lov, analoga effekter!
Bima
2014-07-20
Ja den är ungefär vad jag förväntade mig men den är definitivt sevärd, om inte annat så för den snygga designen på monstret.
TheHorrorfan
2014-06-26
Låg på en 3a ett bra tag, men den tar sig så den får en 4a. En svag sådan, men ändå en 4a.
Adeoo
2014-06-21
Ganska bra! Nästan en fyra, anledningen varför den inte får en fyra kan jag inte beskriva utan spoiler. 6/10